آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

کارخانه فروش اکسید روی صنعتی در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی که در صنایع به نام توتیا هم شناخته می شود ماده ای است پودری که رنگ آن سفید می باشد و در آب نیز حل نمی گردد. این ماده کاربرد های فراوانی را در صنعت از آن خود کرده است. این کارخانه فروش اکسید روی صنعتی در تهران را به عهده دارد و همواره توانسته است با فروش مستقیم این محصول در بازار ها مشتریان دائمی خود را افزایش بدهد. این کارخانه سابقه و قدمت زیادی دارد و طی سال های فعالیت خود نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را با فروش عمده تامین کرده است.

کارخانه فروش اکسید روی صنعتی در تهران

اکسید روی صنعتی چگونه تولید می شود؟

اکسید روی صنعتی چگونه تولید می شود؟ نحوه تولید اکسید روی به گونه ای است که طی فرآیند هایی از فلز روی ماده ای را استخراج می کنند. کارخانه های معتبری در زمینه تولید این ماده فعالیت می کنند که سابقه و قدمتی دیرینه دارند و هر ساله حجم قابل توجهی از این ماده را تهیه می کنند تا نیاز مصرف کنندگان تامین گردد.

روش تولید این ماده به گونه ای است که:

  • ابتدا باید فلز روی را درون کوره ها قرار داد تا ذوب شوند.
  • سپس آنها را با حرارت بالا جوشاند تا بخار از این مواد خارج شود.
  • بخار های به دست آمده از جوشاندن فلز روی توسط دستگاه هایی که مکش بالایی دارند جذب می شود.
  • درون دستگاه مخصوص رفته و سرد می شوند.
  • سپس آنها را آسیاب می نمایند.
  • ماده به دست آمده را با نام اکسید روی می شناسند.

تمام مراحل تولید این محصول باید طبق اصول و استاندارد های جهانی انجام شود تا بتواند مجوز تولیدات انبوه و عرضه به بازار ها را با هم دریافت نماید.

عرضه عمده اکسید روی صنعتی در بازار

عرضه عمده اکسید روی صنعتی در بازار امروزه مصرف بالای این ماده در صنایع مختلف باعث شده تا عرضه آن نیز در بازار ها با رشد چشمگیری مواجه شود. عرضه این محصول به صورت عمده کمک می کند تا دسترسی مصرف کنندگان برای تهیه آنها در هر نقطه ای که هستند آسان تر گردد.

عرضه عمده اکسید روی مرغوب در بازار ها در کاهش دادن هزینه های نهایی و پرداختی مشتریان هم تاثیر به سزایی می گذارد. عرضه این محصول براساس سفارش و درخواست مشتریان نیز انجام می شود تا متناسب با نیاز آنان باشد. البته بدانید که عرضه ها بیشتر به صورت مستقیم انجام می شود که مزیت های فراوانی را به همراه خود دارد.

این مرکز با عرضه اکسید روی اصل در بازار ها توانسته است اعتبار زیادی را به دست بیاورد، افزایش میزان مصرف شرکت ها از این ماده برای تولیدات خود باعث شده تا هم عرضه آن در بازار ها بیشتر شود و هم تولیدات این ماده برای تامین نیاز بازار ها به رشد انبوه برسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.