آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

کارخانه فروش اکسید روی در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی با فرمول شیمیایی zno یکی از پرکاربردترین محصولات شیمیایی است که در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود کارخانه فروش، این محصول را در بهترین کیفیت تولید کرده و برای مصارف صنایع مختلف به آن ها عرضه می کند در ادامه با برخی از کاربردهای این محصول بیشتر آشنا می شوید.

کارخانه فروش اکسید روی در تهران

اکسید روی چه کاربرد هایی دارد؟

اکسید روی چه کاربرد هایی دارد؟ اکسید روی دارای کاربردهای فراوانی در صنعت می باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • وسایل الکترونیکی: این محصول به دلیل شفافیت بالا و الکترون های آزادی که در خود دارد می تواند نور را به خوبی از خود بازتاب دهد به همین دلیل از این محصول برای تولید انواع نمایشگرهای ال ای دی و ترانزیستورها استفاده می کنند تا بیشترین بازتاب را داشته باشند.
  • صنعت لاستیک سازی: لاستیک های تولید شده باید دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف همچون گرمای شدید باشند اکسید روی به دلیل مقاومت بالای آن در برابر نور آفتاب می تواند مقاومت لاستیک را چندین برابر کند.
  • صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی: استفاده از این محصول در لوازم آرایشی به ویژه کرم های ضد آفتاب باعث شده است مقاومت این کرم ها در برابر با اشعه خورشید بیشتر شود و فرد را از آفتاب سوختگی در امان نگه دارد.
  • صنعت رنگ سازی: رنگ سازی یکی از صنایع مهم است که باید در ترکیب رنگ ها از ترکیباتی استفاده شوند که در مقابل اشعه uv خورشید از خود مقاومت نشان دهند و خیلی دیر دچار آسیب شوند استفاده از همین محصول باعث قدرت بالای رنگ ها در مواجه با آفتاب شده است.
  • همچنین از اکسید روی در صنایع مختلف دیگری همچون پزشکی و صنایع غذایی نیز استفاده می شود به گونه ای که این ترویب شیمیایی یکی از اصلی ترین ترکیبات مکمل های غذایی به شمار می رود.

قیمت بهترین اکسید روی در بازار

قیمت بهترین اکسید روی در بازار تولید اکسید روی در کشورمان به صورت فراوان انجام می گیرد به گونه ای که محصول تولید شده در کشورمان بیشتر از نیاز بازارهای داخلی است و بخش زیادی از آن به کشورهای ترکیه، هند، افغانستان و دیگر کشورهای دنیا صادر می گردد.

قیمت اکسید روی به عوانل مختلفی بستگی دارد از جمله عواملی که بر روی قیمت نهایی این محصول اثر می گذارد کیفیت ساخت آن است به طور کلی هر چقدر محصول تولید شده شفاف تر و سفید تر باشد نشان از این است که درصد خلوص بالاتری دارد در نتیجه کیفیت آن بالاتر است و قیمت بالاتری نیز دارد.

همچنین وزن این محصول یکی از فاکتورهای مهم در قیمت نهایی آن است زیرا اکسید روی اگر وزن بالایی داشته باشد نشان از کیفیت پایین و درصد خلوص کم این محصول است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.