آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

کارخانه تولید اکسید روی صنعتی

فهرست مطالب

0
(0)

خرید و فروش اکسید روی صنعتی به صورت عمده از طریق نمایندگی های کارخانه انجام می شود. این نمایندگی ها در تمام شهرستان های ایران مشغول فعالیت می باشند و اکسید روی ساخت کارخانه های مختلف را به مشتری عرضه می کنند. عرضه اکسید روی از طریق سایت ها و یا نمایندگی ها به صورت جزئی و یا عمده ای انجام می شود. سفارش اکسید روی از طریق مراجعه به کارخانه و یا از طریق مراجعه به سایت کارخانه انجام می شود. سفارش عمده ای هم برای فروشنده و هم برای خریدار باصرفه است.

 

آشنایی با کاربردهای اکسید روی در ایران

اکسید روی فعال به صورت پودری سفید رنگ تولید می شود و در آب و الکل قابلیت حل شدن ندارد و در صنایع مختلف از جمله لاستیک سازی، رنگ سازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، پلاستیک سازی و … استفاده زیادی دارد، این محصول در تولید انواع کاشی و سرامیک نیز کاربرد زیادی دارد و باعث درخشندگی و براقیت سطح این مصالح می شود.

این ماده باعث بهبود کیفیت مواد آرایشی می شود و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند، یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کننده اکسید روی در ایران شرکت تولیدی نعمتی می باشد که این محصول را با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و توسط تجهیزات پیشرفته مطابق با استاندارد های لازم تولید نموده و پس از آماده سازی در بسته بندی استاندارد و مناسب و در وزن های مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نماید. این شرکت تولیدی توانسته است علاوه بر عرضه انواع‌ اکسید روی در داخل کشور آن را با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه صادر نماید که به دلیل کاربرد گسترده در آنجا نیز بسیار پرفروش است.

اطلاعاتی جامع درباره اکسید روی

بسیاری از خریداران انواع اکسید روی ایرانی، به دنبال مکان هایی برای خرید اکسید روی ارزان قیمت هستند. پیش از آن که به دنبال خرید اکسید روی با قیمت های پایین باشید، باید بدانید که قیمت اکسید روی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و اکسید روی های باکیفیت، معمولا ارزان نیستند.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که در وهله ی اول، کیفیت و برند تولیدکننده ی اکسید روی را فاکتور اصلی انتخاب اکسید روی قرار دهید و در آخر به قیمت آن توجه کنید. اگر فقط به دنبال اکسید روی های ارزان باشید، خرید مقرون به صرفه ای نخواهید داشت؛ زیرا ممکن است نتوانید از اکسید روی خریداری شده استفاده ی مطلوبی داشته باشد و پس از مدت کوتاهی مجبور می شوید اکسید روی جدیدی بخرید. البته برخی از تولیدکنندگان اکسید روی برای جذب مشتری بیشتر، تخفیفاتی را برای خریداران درنظر می گیرند و اکسید روی های تولیدی خود را با قیمت های پایین تری به فروش می رسانند.

بنابراین اگر قصد خرید اکسید روی ارزان قیمت را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به فروشگاه های تخفیف دار است. در واقع خرید اکسید روی ارزان در صورتی معقولانه و صحیح است که این اکسید روی با تخفیف، ارزان شده باشد.

یکی از مواد بسیار کاربردی در عرصه صنایع های متفاوتی اکسید روی می باشد که با برند نعمتی آن را امروزه بزگترین‌ پخش کننده توزیع می نماید، گفتنی است که فرآورده را در گذشته توتیا می گفتند و امروزه در صنایع کاشی سازی، چسب سازی، لوازم آرایشی، تولید شامپو، پودر، دارو غیره به کار می برند، جالب است بدانید که این ماده تقریباً نرم بوده و سختی آن 4.5 mohs می باشد، اما مشخصات نوع درجه یک را می توان اینطور شرح داد: نمونه خالص کاملاً رنگ سفید شفافی دارد، اگر ناخالصی در آن دیده شود اندکی رنگ آن متمایل به زرد می گردد.

آنها بیشتر به حالت پودری ارائه می گردند و که همانطور اشاره کردیم کاربردهای متفاوتی دارند. اگر در هوای گرم قرار گیرند رنگ شان‌ از سفیدی به زردی می گراید‌. در صورت خنک شدن دوباره سفید می شوند. در کل این مواد اولیه در اصل از اکسید آلیاژ روی طی یک فرایند شیمیایی به وجود می آید و امروزه شرکت بزرگ تولید کننده سعی می نمایند تا در با در نظر گرفتن استانداردها و همینطور شرایط ویژه بهترین ها ار برای مشتریان آماده کرده و سپس به دسترس شان‌ در هر جایی که هستند قرار دهد.

مرکز توزیع اکسید روی صنعتی

خرید بهترین اکسید روی زرد را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم زیرا در بسته‌بندی‌های بحث‌های مختلفی موجود است و شما می توانید آن را به صورت عمده و جزیی تهیه کنید و همچنین آنها به صورت عمده خریداری کنیم و فرصت بسیار ویژه و ارزان برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد که سبب رشد بسیار بالایی شروع می‌شود این محصول به عنوان یکی از محصولات صادراتی شناخته شده است که بسیاری از نقاط دنیا نیز صادر می دهد به همین دلیل دولت اقتصادی کشور شده است که امسال سود کمی وارد کشور ما ایران می شود و همچنین شما می توانید آن را در بسته بندی های کوچک و بزرگ خریداری کنید.

اکسید روی وارداتی یکی از محصولات بسیار عالی و با کیفیت شناخته شده است که فروش بسیار بالایی در کشور ما ایران دارد و شما عزیزان میتوانید با جستجوی بسیار ساده اطلاعات دقیقی در مورد آن به دست آورید و در بسته بندی های بسیار متفاوتی وارد بازار شده است و شما قادر هستید به راحتی آنها را خریداری کنید.

بررسی بازار داخلی اکسید روی صنعتی

اکسید روی لعاب را برترین‌ فروشنده مستقیم به گونه‌ سر تا سری توزیع می نماید، فرآورده هایی از این قبیل را که بیشتر به کار صنایع گوناگون می آید و البته صادرات هم می شوند، به شیوه عمده داد و ستد می کنند، بنابراین‌ شما هم اگر طالب بهترین ها هستید می توانید که بی واسطه اقدام کرده و از مزایای این روش خرید استفاده نمایید.

یکی از ویژگی های چنین شیوه ای این بوده که فروشنده تمام جزئیات را به صورت کامل در اختیار شما می گذارد تا به این صورت آن نوعی را که به دنبالش هستید به دست آورید، از طرفی با قیمت های خیلی خوب نیز شاهد فروش کالا می باشیم، روی هم رفته می توانید از این مجموعه که آنلاین به ارائه اکسید روی می پردازد جهت خرید زنگ زده و درخواست را ثبت کنید.

کارخانه های داخل کشور تولید کننده بهترین اکسید روی هستند. این شرکت های تولیدی اکسید روی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهترین و با کیفیت ترین ماشین الات صنعتی تولید اکسید روی را انجام می دهد و تاکنون بسیار موفق بوده و توانسته با تولیدات درجه یک و مرغوب خود در پیشرفت اقتصادی ایران بسیار تاثیر گذار باشد. این کارخانه های تولید اکسید روی با هدف توسعه ی بیشتر و مدرن سازی سبد محصولات و گسترش روابط تجاری برای صادرات و واردات اکسید روی، همکاری خود را با شرکت های بزرگ و معتبر جهانی شروع کرده است تا بتواند به پیشرفت بالایی دست پیدا کند. صادرات اکسید روی با درآمد ارزی که به همراه دارد به اقتصاد کشور و توسعه و پیشرفت تولیدی کمک زیادی می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.