آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

پخش کننده اکسید روی صنعتی در کشور

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی صنعتی به صورت پودر سفید رنگی بوده که در آب حل نمی شود و یک ماده غیر آلی بوده که در گذشته برای درمان بسیار استفاده می کردند. پخش کننده این محصول در کشور بسیار فعال بوده که در صنعت های لعاب سازی، پلاستیک و بسیاری از مواد به کار می رود فروش خوبی دارد. پخش کنندگان این محصول را به روش مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسانند که مستقیم ارزانتر بوده و غیر نستقین از نظر زمانی بهینه تر می باشد که هر کدام با توجه به شرایط صورت می گیرد.

پخش کننده اکسید روی صنعتی در کشور

نحوه تولید اکسید روی صنعتی

نحوه تولید اکسید روی صنعتی

اکسید روی در بیشتر صنعت ها مورد استفاده قرار می گیرد که دارای مشخصات و ویژگی هایی بوده که از جمله آن حل نشدن در آب می باشد که بسیار بارز بوده است. انواع اکسید روی وجود دارد که طی چندین مرحله تولید می شود و هر کدام روش خاص و منحصر به فردی دارد که در زیر به نحوه تولید این محصول می پردازیم.

•یک روش برای تولید این محصول وجود دارد که آزمایشگاهی بوده که در ظرف کوچک و با خلوص مناسب ساخته شده که برای اندازه های زیاد روش خوبی نمی باشد.

•تولید دیگر این محصول به صورت مستقیم بوده که فلز در یک محلول کربنی حل می شود و بعد حرارت داده می شود و بعد به مرور زمان تبخیر می شود.

•روش غیر مستقیم نیز وجود دارد که با تبخیر مستقیم این محصول صورت گرفته تا بخار ان با محیط هم اندازه شور که یک روش بسیار جالبی بوده است.

در نتیجه انواع روش های مختلفی برای تولید این محصول وجود دارد که باید میزان اکسید روی با اکسیژن به گونه ای باشد که ترکیب مورد نظر ساخته شود.

خرید انواع اکسید روی صنعتی

خرید انواع اکسید روی صنعتی

انواع اکسید روی صنعتی وجود دارد که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته که در زمینه صنعت و دارو بسیار پر استفاده بوده است. خرید و پخش اکسید روی در بیشتر نقاط کشور صورت گرفته که یک ترکیب غیر آلی و غیر حل شدن در آب می باشد که که بازار فروش بالا و پر سودی دارد.برای خرید انواع این محصول می توانید از روش های مختلفی مانند عمده و یا مقدار کم اقدام نمایید که روش عمده آن ارزانتر بوده و بیشتر مشتریان به این صورت خرید می کنند.

در روش مستقیم این محصول شاهد کیفیت آن از نزدیک بوده و در غیر مستقیم از نظر زمانی برای افرادی که مشغله کاری دارند بسیار خوب بوده زیرا زمان کمی صرف خرید می شود.با مراجعه به این سایت می توانید محصول خود را به راحتی پیدا نموده و بعد از بررسی و جمع آوری اطلاعات لازم خرید خود را با اطمینان ثبت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.