آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

پخش مستقیم اکسید روی شکوهیه

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی (ZnO) به صورت پودر سفید معروف به سفید روی یا ماده معدنی روی وجود دارد. اکسید روی یک اکسید آمفوتریک است. این ماده فقط در آب و الکل بسیار کمی محلول است ، اما در اکثر اسیدها مانند اسید کلریدریک یا اسید نیتریک محلول است. وقتی با اسید فسفریک واکنش می دهد ،

مانند ترکیبات سیمان سخت تولید می کند. از اکسید روی در محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله کرم ها ، لوسیون ها و پمادها استفاده می شود. این ماده در محصولات ضد آفتاب ، مواد ضد شوره و کرم های ضدعفونی کننده و غیره یافت می شود.اکسید روی شکوهیه کارایی زیادی دارد

پخش مستقیم اکسید روی شکوهیه

راهنمای خرید اکسید روی ایرانی

راهنمای خرید اکسید روی ایرانی این پودر به طور گسترده ای به عنوان افزودنی در بسیاری از مواد و محصولات از جمله پلاستیک ، سرامیک ، شیشه ، سیمان ، لاستیک (به عنوان مثال ، لاستیک اتومبیل) ، روان کننده ها ، رنگ ها و… بازدارنده آتش استفاده می شود نوارهای کمکی و غیره به دلیل وجود فاصله زیاد باند مستقیم (۳٫۳ eV) در دمای اتاق ، اکسید روی مزایای بسیاری را در رابطه با خصوصیات الکترونیکی آن ارائه می دهد. اینها شامل ولتاژهای خرابی بالاتر ، توانایی حفظ میدانهای الکتریکی بزرگ ، صدای الکتریکی کمتر و عملکرد در دمای بالا و قدرت بالا هستند. لطفاً توجه داشته باشید: این محصول برای مصرف انسان و دام نیست.

اکسید روی اکتیو کارایی زیادی دارد اکسید روی ایرانی مدل های مختلفی دارد انواع اکسید روی بسیار زیاد است اکسید روی پودر شده مدل های زیادی دارد

استفاده از اکسید روی در صنعت آرایشی

استفاده از اکسید روی در صنعت آرایشی تولید اکسید روی که محصول ممتاز درجه بالا می باشد، کاربردهای متعددی در صنعت دارد. با توجه به مصرف صنعتی بودن اکسید روی پیشنهاد میشود که خرید این محصول در حجم های بالا صورت بگیرد ، که در آن‌صورت نه تنها سود سرشاری را نصیبتان خواهد کرد بلکه داشتن مزیت های گوناگون را برای شما امکان پذیر می کند. در صورتی که قصد خرید ‌به منظور صادرات آن را دارید، معقول ترین شیوه برای کسب سود فراوان از این محصول خرید آن در مقدار حجمی زیاد و به روش و مستقیم (بدون واسطه ای )است.

اکسید روی در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربردهای بسیاری دارد. این ترکیب می تواند اشعه ماورا بنفش خورشید را جذب کرده و از پوست در برابر آفتاب سوختگی و سایر آسیب های UV محافظت کند. اکسید روی یکی از مهمترین ترکیبات مواد آرایشی معدنی است.

از آنجا که اکسید روی توسط پوست جذب نمی شود ، حساسیت پوستی ایجاد نمی کند ، حساسیت و تحریک کننده نیست. همچنین در ساخت دئودورانت ها و صابون ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب به از بین بردن بوی بدن کمک کرده و از رشد باکتری جلوگیری کرده و هرگونه حساسیت پوستی را به خوبی تسکین می دهد. این ترکیب که در دارو و سلامت اکسید روی نام دارد ، در پودر بچه ، پمادهای پوستی ، ضد آفتاب ، شامپوی ضد شوره و … استفاده می شود.

پماد اکسید روی برای درمان ضایعات پوستی مستعد عفونت مانند سوختگی ، اگزما ، سوختگی پای کودک ، خراش و گزش حشرات. برای التهاب خفیف پوستی و همچنین در ترکیب با کالامین به عنوان ضد خارش استفاده می شود. اکسید روی خواص مرطوب کننده ، آنتی بیوتیک و خوشبو کننده دارد. همچنین به دلیل اثرات ضد سبوم و انعکاس UV در ترکیبات ضد آفتاب استفاده می شود. این ترکیب به طور گسترده ای در پلاستیک سیمان ، لاستیک (لاستیک ماشین) ، نرم کننده ، رنگ ، موم ، چسب ، غذاها ، باتری و …

استفاده می شود. از این ماده در ساخت بسیاری از مواد در صنعت استفاده می شود ، مانند پودر اکسید روی کاربردهای زیادی دارد. کاربردهای اصلی آن خلاصه می شود. بیشتر برنامه ها از واکنش اکسید روی به عنوان یک جز component از سایر اجزای روی استفاده می کنند. کاربرد اکسید روی درجه یک در علم مواد شامل موادی با ضریب شکست بالا ، هدایت حرارتی بالا ، آنتی بیوتیک و محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش است. این پلاستیک به طور مشابه پلاستیک ، سرامیک ، شیشه ، چوب ، سیمان ، رنگ ، گریس ، پماد ، چسب ، واشر ، رنگدانه ، باتری ، مواد اطفا حریق و موارد دیگر استفاده می شود.

نمایندگی عرضه انواع اکسید روی شکوهیه

نمایندگی عرضه انواع اکسید روی شکوهیه نقش حفاظت از محیط زیست با استفاده از اکسید روی فعال شده در آلیاژهای تایر سبز. در این مطالعه ، استفاده از کمترین میزان اکسید روی فعال در ترکیبات تایر سبز ، به دلیل کاهش ضایعات آلاینده ، محافظت خوبی از محیط زیست می کند. علاوه بر این ، از آنجا که اکسید روی فعال کمتر از اکسید روی معمولی مصرف می شود ، باعث کاهش هزینه های خرید ، تولید و ذخیره سازی می شود.

این ماده شیمیایی به عنوان افزودنی در تهیه بسیاری از مواد و فرآورده ها مانند مواد افزودنی غذایی ، سرامیک ، شیشه ، لاستیک ، پلاستیک ، مواد آرایشی ، رنگ ، چسب ، روغن و روان کننده ، رنگدانه های تجاری ، باتری ، آهن ربا فریت ، بازدارنده ها استفاده می شود.

ویژگی های جالب و ارزشمند این ترکیب از جمله شفافیت بالا ، دامنه انرژی گسترده ، تحرک زیاد الکترون ها و انتشار نور زیاد در هنگام تحریک الکترون ها باعث شده است که این ترکیب در ساخت الکترودهای نمایشگر ، ترانزیستور و چراغ های LED مورد استفاده قرار گیرد. . . هر ساله هزاران تن اکسید روی به روش های مختلف تولید و در مناطق مختلف مصرف می شود. این ترکیب به چهار روش کلی تهیه شده است که در زیر هر یک از این روش ها را به طور خلاصه شرح خواهیم داد.

روش غیر مستقیم: در روش غیر مستقیم ، فلز روی در گیاهان گرافیت ذوب شده و در دمای بالاتر از ۹۰۷ درجه سانتیگراد به بخار تبدیل می شود. بخار روی با اکسیژن موجود در هوا واکنش داده و یک ZnO روشن با افت دما تشکیل می دهد. ذرات اکسید روی سپس به یک کانال خنک کننده منتقل شده و در یک محفظه جمع می شود. بیشتر اکسید روی تولید شده در جهان به طور غیر مستقیم تولید می شود.

صادرات انواع اکسید روی شکوهیه به خاورمیانه

صادرات انواع اکسید روی شکوهیه به خاورمیانه شرکت‌های معتبر بسیاری در ایران هستند که به تولید اکسید روی می‌پردازند. شرکت تولیدکننده اکسید روی صنعتی در مازندران در شهرهای متعددی مانند تهران، مازندران، گیلان، گلستان، قشم و کیش دارای نمایندگی و فعالیت گسترده است.

شرایط تهیه اکسید روی صنعتی از مراکز عمده فروشی برای تمامی مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی فراهم شده است و خریداران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به ثبت سفارش خود بپردازند. خرید عمده این محصول دارای مزایای فراوانی ازجمله ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان برتر و دریافت ضمانت‌نامه‌های لازم از آنهاست.

اکسید روی صنعتی با درجه عالی، کیفیت خلوص بالایی دارد،گواهینامه‌های استاندارد را از نهادهای مربوطه دریافت کرده، شکل ظاهری آن تمیز بوده و تولیدکننده دارای اعتبار در سطح بازارهای داخلی و خارجی است. صادرات اکسید روی در کشور ما رونق خوبی داشته بطوریکه بسیاری از کشورهای خاورمیانه و حتی اروپایی خواستار خرید این محصول از ایران هستند. آنچه برای مشتریان خارجی حائز اهمیت است، کیفیت بالا، خلوص و مقرون به صرفه بودن کالا است.

تولیدکنندگان عمده اکسید روی در ایران تمامی این خواسته‌ها را برآورده کرده و نظر مساعد خریداران خارجی را نیز به خود جلب کرده‌اند. کاربرد اکسید روی در صنایع مختلف موجب شده تا خرید عمده و مستقیم آن از تولیدکنندگان صرفه اقتصادی بهتری داشته باشد و کالا با قیمتی ارزان‌تر در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.