آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

پخش عمده اکسید روی فعال

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یک ترکیب معدنی می باشد که به صورت یک پودر سفید رنگ بوده و منشاء اصلی تولید کننده آن کانی زنسیت می باشد. این ماده که در کارخانجات تولید کننده مواد شیمیایی و با فرمول ZnO تولید شده و از طریق مراکز پخش عمده اکسید روی فعال در دسترس صنایع مختلف تولید کننده قرار می گیرد. این روزها بسیاری از صنایع تولید کننده محصولات پلاستیکی، شیشه، محصولات بهداشتی و دارویی از این ماده در فرایند تولید محصولات خویش استفاده های فراوانی می نمایند.

پخش عمده اکسید روی فعال

اکسید روی چه کاربردی در صنعت چرم دارد؟

اکسید روی چه کاربردی در صنعت چرم دارد؟ به طور کلی اکسید روی در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد که یکی از مهمترین آنها صنعت چرم می باشد. همانگونه که می دانید چرم برای اینکه آماده برای استفاده گردد، باید حتماً مرحله دباغی را پشت سر گذاشته و تمام ذرات اضافی از آن جدا گردند. برای این امر از اکسید روی استفاده می نمایند که باعث به وجود آمدن خواص استقامتی بالا در ساختار چرم می گردد.
همچنین تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده این است که اکسید روی دارای خواص ضد باکتریایی بالایی بوده و اگر از آن در مراحل مختلف پرداخت و دباغی چرم استفاده شود، انواع آلودگی ها و میکروب ها را از بین برده و به این صورت استقامت و دوام آن را به میزان فراوانی افزایش می دهد.

در واقع تفاوت اصلی که بین اکسید روی با سایر مواد وجود دارد این است که اکسید روی در برابر باکتری ها و شرایط حرارتی مقاومت بالایی دارد و چرم هایی که با استفاده از آن تهیه می شوند با گذر زمان و قرار گرفتن در برابر سرما و حرارت، کیفیت و کارایی خود را از دست نمی دهند.

آشنایی با فروشندگان اکسید روی فعال

آشنایی با فروشندگان اکسید روی فعال با پیشرفت هایی که در زمینه علم و فناوری رخ داد، همواره شاهد تولید محصولات و مواد شیمیایی مختلفی هستیم که از آنها به عنوان پایه اصلی برای سایر تولیدات بهره گرفته می شود. یکی از اصلی ترین این مواد اکسید روی صنعتی می باشد که البته این ماده از زمان های قدیم به عنوان توتیا مورد استفاده قرار می گرفت، اما این روزها شیوه تولید آن با تغییراتی مواجه شده است و همین امر موجب شده که بتوان از آن برای تولید سطح وسیع تری از محصولات مانند مواد آرایشی، رنگ، انواع چسب، روغن و روان کننده ها، باتری، سرامیک و حتی مکمل های غذایی استفاده نمود.

مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین فروشندگان انواع اکسید روی فعال در ایران است و بهترین و خالص ترین نمونه های این محصول را به صورت عمده به کارخانجات و مراکز صنعتی ارائه می نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.