آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

پخش انواع اکسید روی در اهواز

فهرست مطالب

0
(0)

پخش انواع اکسید روی اهواز به روش های متنوع صورت می گیرد و آن را فروشنده در بسته بندی های گوناگون و به حالت پودری نیز در اختیار مشتری می گذارد. از جانبی، اکسید روی صادراتی را شرکت های تجاری قادر هستند تا به راحت ترین‌ شکل و با قیمت عالی به دست آورند. این را هم باید توضیح داد که با درجه خلوص بالا و به شکل عمده چنین ماده ای در دسترس گروه های بازرگانی قرار می گیرد.

پخش انواع اکسید روی در اهواز

درباره اکسید روی بیشتر بدانید

درباره اکسید روی بیشتر بدانید در این بخش موضوعاتی را مطرح می نماییم تا درباره اکسید روی بیشتر بدانید. در ابتدا معرفی کلی از این ماده خواهیم داشت. این فرآورده را به نام توتیا نیز می شناسند. فرمول شیمیایی آن ZnO بوده که سفید رنگ است. دانه هایی بسیار ریز دارد و از جانب دیگر نامحلول در آب می باشد. با حرارت بیشتر آن را تولید می نمایند.

اما اگر نگاهی به تاریخچه آن بیندازیم می توانیم به این نتیجه برسیم که برای نخستین بار توسط رومی ها کشف شد. یعنی دو هزار سال پیش از میلاد مسیح آن را تولید کردند. بعدها هندی ها در قرن شانزدهم و چینی ها در قرن نوزدهم آن را فرآوری نموده و در تولید رنگ بیشتر به کار می بردند.

امروزه می بینیم که در صنایع بسیار متنوعی از ماده استفاده می نمایند. مثلاً در صنایع تولید انواع محصولات غذایی و فعال کردن آنزیم ها، ساخت لوازم بهداشتی، تهیه چرم، موم، چسب، لاستیک، پلاستیک، شیشه، سرامیک، کاشی و غیره به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

خاصیت چسبندگی خیلی خوب و عایق بودن آن در برابر حرارت، باعث شده تا امروزه صنایع بسیار زیادی مشتاق به استفاده از زینک اکساید باشند.

خرید عمده انواع اکسید روی اهواز

خرید عمده انواع اکسید روی اهواز انواع اکسید روی اهواز را می توان به صورت عمده از مرجع معتبر خریداری نمود. اما باید دقت نمایید که چنین فرآورده هایی را در درجات‌ خلوص گوناگون ارائه می دهند. عموماً از 60 درصد تا 99.9 درصد آن را تولید کرده که مشتریان قادر به خرید آنان در بسته بندی های متنوع هستند.

بیشتر هم دیده شده که گروه های تجاری که در حوزه صادرات کار می کنند و همینطور شرکت های تولیدی انواع محصولات آنان را به این شکل تهیه می نمایند. دلیل این که به صورت کلی ماده را می خرند، کاهش یافتن هزینه ها بوده و این که بتوانند نوع مرغوب را به صورت مستقیم از مرجع معتبر به دست آورند.

اما جهت خرید امروزه شما قادر هستید تا از راه دور اقدام کنید. این کار را می توانید با یک تماس تلفنی انجام دهید. البته فروشنده نرخ های جدید را هم اعلام می نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.