آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

پخش انواع اکسید روی باکیفیت

فهرست مطالب

0
(0)

مواد معدنی در تولید انواع محصولات مورد نیاز مردم جهان کاربرد دارد. زمینه های استفاده از آن بسیار زیاد است و در صنعت و کشاورزی و… مورد استفاده قرار می گیرد. اکسید روی با کیفیت نیز یک ماده ارزشمند اولیه است که از جمله کاربردهای اساسی آن به عنوان اکسید روی آرایشی و اکسید روی بهداشتی است. پخش اکسید روی باکیفیت رابطه مستقیم با تولید محصولات مشتق شده از این ماده ارزشمند دارد.

پخش انواع اکسید روی باکیفیت

آشنایی با خصوصیات اکسید روی باکیفیت

آشنایی با خصوصیات اکسید روی باکیفیت جهت آشنایی با خصوصیات اکسید روی باکیفیت به چند نکته اشاره می کنیم: اکسید روی باکیفیت یک پودر سفید رنگ است، که در طبیعت به عنوان زینکیت معدنی کمیاب یافت می شود و معمولاً حاوی منگنز و ناخالصی های دیگری است که رنگ زرد تا قرمز دارد.

اکسید روی، کریستالی گرماکرومیک است و هنگامی که در مجاورت هوا گرم می شود از سفید به زرد تغییر می دهد و در هنگام خنک شدن به رنگ سفید برمی گردد. این تغییر رنگ در اثر از دست دادن اندکی اکسیژن به محیط در دماهای بالا ایجاد می شود تا Zn1 + xO غیر استوکیومتری تشکیل گردد. اکسید روی یک اکسید آمفوتریک نیز به حساب می آید. تقریباً در آب نامحلول است، اما در اکثر اسیدها مانند اسید هیدروکلریک حل می شود. اکسید روی جامد نیز در مواد قلیایی قابل حل است.

ZnO به آهستگی با اسیدهای چرب موجود در روغن واکنش نشان می دهد تا کربوکسیلاتهای مربوطه مانند اولئات یا استئارات را تولید کند. این ماده هنگامی که با اسید فسفریک مخلوط می شود ماده ای مانند سیمان را تشکیل می دهد که در مواد دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی بازار فروش انواع اکسید روی باکیفیت

بررسی بازار فروش انواع اکسید روی باکیفیت با توجه خصوصیات ذکر شده، اکسید روی باکیفیت کاربرد های بسیار زیادی در بخش های مختلف صنعتی دارد. اکسید روی آرایشی یکی از پایه های مهم تولید انواع لوازم آرایش با کیفیت محسوب می شود. اکسید روی بهداشتی نیز در تولید وسایل بهداشتی نقش مهمی ایفا می کند.

بررسی بازار فروش انواع اکسید روی باکیفیت نشان می دهد که این محصول دارای مشتریان زیادی است چون استفاده از آن در تولید مواد صنعتی مختلف یک امر ضروری می باشد. کارخانه ها و شرکت های مختلف با توجه به مواد صنعتی یا شیمیایی که تولید می کنند از اکسید روی باکیفیت استفاده می کنند.

در صورتی که قصد خرید اکسید روی برای تولید محصول را دارید، حتما از کیفیت آن مطمئن شوید چون این ماده پایه کالای تولیدی شما را تشکیل می دهد که اگر مرغوب نباشد اعتبار تولید کننده آسیب می بیند. کارخانه های مختلفی پس از تهیه ماده روی از معادن اقدام به تولید اکسید روی می کنند. ایران صادر کننده اکسید روی می باشد و کشورهایی چون عراق، ترکیه، ایتالیا، ازبکستان و… مقصد اکسید روی ایران هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.