آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

نمایندگی پخش اکسید روی میکرونیزه

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی میکرونیزه پودر سفید بسیار ریز، بدون بو و شکل، که عمدتاً برای بستن منافذ پوست و درمان زخم ها یا تحریکات جزئی استفاده می شود. با خرید اکسید روی می توانید از آن برای ایجاد پودر صورت خود و برجسته سازی قدرت پوشاندن آن استفاده کنید. علاوه بر این، اکسید روی به عنوان یک ضد آفتاب UV در نظر گرفته می شود، به همین دلیل از آن در تهیه کرم های ضد آفتاب بسیار استفاده می شود. اکسید روی که می توانید در فروشگاه ما خریداری کنید از نانوذرات تشکیل نشده است. ما نمایندگی پخش اکسید روی میکرونیزه هستیم.

نمایندگی پخش اکسید روی میکرونیزه

تاثیر اکسید روی بر شکل ظاهری لاستیک

تاثیر اکسید روی بر شکل ظاهری لاستیک فرمولاسیون لاستیک به طور کلی شامل ترکیبات مختلفی است که هر یک عملکرد خاصی دارند و بنابراین بر خصوصیات و هزینه های فرآوری محصول نهایی تأثیر دارند. این ترکیبات را می توان در دسته های زیر طبقه بندی کرد: پلیمرها (لاستیک طبیعی یا مصنوعی)، سیستم ولکانیزاسیون (مواد جوشاننده، تسریع کننده، فعال کننده یا بازدارنده)، مواد پرکننده (تقویت کننده یا تقویت کننده نیست)، ضد تجزیه کننده (آنتی اکسیدان، آنتی ازن)، روان کننده ها و مواد اکستندر، رنگدانه ها و سایر افزودنی های خاص مانند اکسید روی خالص.

در این کار، افزودن کربن سیاه و آلومینا (Al2O3) به عنوان پرکننده های تقویت کننده در لاستیک طبیعی، بررسی شد. خصوصیات رئولوژیکی، مکانیکی و مورفولوژیکی با استفاده از دستگاه سنج مجدد ولکانیزاسیون، دورومتر ساحل A، ماشین آزمایش جهانی و تکنیک های میکروسکوپ نوری مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج نشان داد که هر دو ماده پر کننده عمدتاً بر مقاومت در برابر کشش، سختی و گرانروی تأثیر داشتند.

برای تهیه نانوکامپوزیت ها یا کسید های روی سه استراتژی اساسی وجود دارد: مخلوط کردن مذاب، مخلوط کردن محلول و پلیمریزاسیون درجا. از طریق این روش ها، بسته به درجه پراکندگی بار در ماتریس، می توان طیف گسترده ای از نانوکامپوزیت ها را تهیه کرد،

توزیع انواع اکسید روی میکرونیزه

توزیع انواع اکسید روی میکرونیزه مجموعه ما اقدام به توزیع انواع اکسید روی بسته بندی میکرونیزه با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه نموده است. لیست خواص اکسید روی گسترده و متنوع است. این موارد عبارتند از: خواص تسکین دهنده برای موارد تحریک پوست. خاصیت سفیدکننده و مات، که آن را برای محصولات آرایش ایده آل می کند، زیرا به افزایش قدرت پوشش آن کمک می کند. خواص ضد باکتری که از پیشرفت و رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری می کند. برای تسهیل ترکیب آن، اکسید روی نیز می تواند در قسمت کوچکی از آب پخش شود و بعداً این مخلوط را می توان به امولسیون اضافه کرد. اگر یک فرمول پودر شده باشد، مخلوط کردن مواد مختلف پودر شده کافی است. هنگام تهیه کرم با اکسید روی، نسبتی که باید در این محصول وجود داشته باشد تقریباً بین 2 تا 10٪ است. این بدان معنی است که برای 100 گرم کرم باید 2 تا 10 گرم اکسید روی اضافه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.