آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

نمایندگی فروش اکسید روی زرد

فهرست مطالب

0
(0)

مطلبی که امروز برای شما تهیه کرده ایم پر از اطلاعات مهم و عالی می باشد که موضوع بحث ما در مورد اکسید روی زرد می باشد. که توصیه می کنم این مطلب را حتما مطالعه بفرمایید. نمایندگی فروش اکسید زرد این نوع محصولات را به صورت عمده و در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسانند که این ماده زرد رنگ می تواند برای پوست انسان بسیار مفید و کاربردی باشد که در ادامه این مطلب برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

نمایندگی فروش اکسید روی زرد

تاریخچه استفاده از اکسید روی در ضد آفتاب

تاریخچه استفاده از اکسید روی در ضد آفتاب بر اساس تحقیقاتی که در گذشته انجام گرفته شده است محققان به این نتیجه رسیده اند که اکسید روی کمک می کند تا در رشد سلول های جدید, بهبود پوست سوخته و ترمیم زخم ها مورد استفاده قرار بگیرد.

بیاید قبل از این که به تاریخچه استفاده از اکسید روی در ضد آفتاب بپردازیم کمی با تعریف اکسید روی آشنا شوید. اکسید روی چیست؟ اکسید روی با کیفیت و درجه خلوص بالا که فاقد عناصر سنگین باشد. اکسید روی دارویی نامگذاری می شود.

در گذشته مردم از پودر های سفید کننده با ترکیبات اکسید سرب و چند ماده شیمیایی دیگر استفاده می کرده اند. ولی در عصر امروزه و با پیشرفت علم و صنعت محققین به این نتیجه رسیده اند که اکسید سرب برای پوست مسمومیت زا و بسیار خطرناک می باشد که به همین دلیل اکسید روی جایگزین اکسید سرب در لوازم آرایشی بهداشتی قرار می گیرد. تنها عاملی که بر روی کارایی اکسید روی در ضد آفتاب اثر می گذارد میزان مهارت و فرمول بندی آن ها است که می شود این طور بیان کرد فرم میکرونیزه اکسید روی گسترده ترین طیف محافظت را در زمینه تضعیف اشعه های ماوراء بنفش دارد و از ایمنی غیر قابل رقابتی برخوردار می باشد.

اکسید روی خالص زرد رنگ می باشد و برای پوست بسیار مفید می باشد. که اکسید روی مرغوب ترین مواد برای لو سین ها و ضد آفتاب ها می باشد که مورد استفاده قرار می دهند تا پوست را در برابر نیروی فرابنفش محافظت کند.

مزایا خرید عمده اکسید روی زرد

مزایا خرید عمده اکسید روی زرد امروزه شرکت های مختلفی به تولید این اکسید های زرد پرداخته اند که این مواد را به صورت عمده به دست فروشنده ها می رسانند خرید عمده اکسید روی زرد می تواند مزایایی را در بر داشته باشند که عبارتند از:

  • خرید عمده این مواد هزینه کمتری را در بر دارد.
  • فروش این نوع محصولات به صورت عمده حمل و نقل را راحت تر می کند
  • خرید عمده اکسید روی از تولید کننده می توانید اطمینان کنید که موادی با کیفیت و عالی استفاده می کنند
  • خرید عمده این نوع محصولات به راحتی به فروش می رسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.