آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

نمایندگی فروش انواع اکسید روی زنجان در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی، پوری سفید رنگ و پرکاربرد در صنعت و تولید مواد بهداشتی و درمانی می باشد. کاربرد این پودر سفید رنگ را می توان به وفور در اطراف خود مشاهده نمود شامل سرامیک ها، تایرهای خودرو، رنگ های شیمیایی، چسب تا مواد شوینده. ذخایر غنی روی در معادن زنجان، فروش انواع اکسید روی زنجان را رونق بخشیده است. در ادامه با این پودر، بیش تر آشنا شوید.

نمایندگی فروش انواع اکسید روی زنجان در تهران

 

خرید انواع اکسید روی با کیفیت مطلوب در زنجان

انواع اکسید روی که با نام های روی اکسید یا زینک اکساید نیز شناخته می شود، با کیفیت مطلوب در زنجان تولید و به فروش می رسد. این ترکیب، پودری سفید رنگ و غیر محلول در آب می باشد که کاربرد های فراوانی دارد. از جمله: تولید لاستیک خودرو ها؛ آمار نشان می دهد بالغ بر نیمی از خرید اکسید روی زنجان در صنعت لاستیک سازی مصرف می شود. استفاده از پودر، می تواند دوام لاستیک ها در برابر قارچ و اشعه ی uv را افزایش دهد.  کفه های کفش ها نیز به کمک اکسید روی، حرارت داده می شود و قابلیت ارتجاعی پیدا می کند.  در ساخت بتن، به منظور افزایش مقاومت در برابر آب، هم از این پودر استفاده می شود.  در تولید فیلتر سیگار به منظور حذف گاز های مضری همچون هیدروژن سیانید و هیدروژن سولفید، مورد استفاده قرار می گیرد.  اکسید روی، در تهیه لعاب سرامیک، به کار می رود.  در تولید روغن موتور، جهت کاهش خوردگی و افزایش روان کنندگی از آن استفاده می شود.  در تولید پوشش های ضد خوردگی به ویژه آهن گالوانیزه، به فراوانی به کار می رود.  در تولید قارچ کش ها، هم از این پودر استفاده می شود.  این ترکیب هم چنین به عنوان ضد حریق در درز گیر ها، چسب

انواع اکسید روی که با نام های روی اکسید یا زینک اکساید نیز شناخته می شود، با کیفیت مطلوب در زنجان تولید و به فروش می رسد. این ترکیب، پودری سفید رنگ و غیر محلول در آب می باشد که کاربرد های فراوانی دارد. از جمله:

  • تولید لاستیک خودرو ها؛ آمار نشان می دهد بالغ بر نیمی از خرید اکسید روی زنجان در صنعت لاستیک سازی مصرف می شود. استفاده از پودر، می تواند دوام لاستیک ها در برابر قارچ و اشعه ی uv را افزایش دهد.
  • کفه های کفش ها نیز به کمک اکسید روی، حرارت داده می شود و قابلیت ارتجاعی پیدا می کند.
  • در ساخت بتن، به منظور افزایش مقاومت در برابر آب، هم از این پودر استفاده می شود.
  • در تولید فیلتر سیگار به منظور حذف گاز های مضری همچون هیدروژن سیانید و هیدروژن سولفید، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اکسید روی، در تهیه لعاب سرامیک، به کار می رود.
  • در تولید روغن موتور، جهت کاهش خوردگی و افزایش روان کنندگی از آن استفاده می شود.
  • در تولید پوشش های ضد خوردگی به ویژه آهن گالوانیزه، به فراوانی به کار می رود.
  • در تولید قارچ کش ها، هم از این پودر استفاده می شود.
  • این ترکیب هم چنین به عنوان ضد حریق در درز گیر ها، چسب ها، باطری ها و سلول های سوخت، به کار می رود.
  • اکسید روی به علت خاصیت ضد باکتریایی خود در درمان مشکلات و بیماری های پوستی مانند سوختگی، ترک، خشکی و برید گی های سطحی موثر می باشد.
  • در تولید پودر بچه نیز این پودر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در تولید صابون، شامپو های مختلف به ویژه شامپو های ضد شوره، کرم های مرطوب کننده، کرم های ضد عفونی کننده، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز پر کاربرد می باشد.
  • در صنعت غذایی نیز به عنوان افزودنی خوراکی، استفاده می شود.

خط تولید اکسید روی زنجان در حجم بالا

خط تولید اکسید روی زنجان در حجم بالا

کاربرد های بسیار بالای اکسید روی از یک سو و وجود معادن روی در زنجان از سوی دیگر، سبب شده است که خط تولید اکسید روی زنجان در حجم بالا، مشغول به فعالیت باشد و بتواند بخش عظیمی از نیاز بازار را پاسخ دهد. گفتنی است آنالیز اکسید روی زنجان حکایت از خلوص بالای آن دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.