آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

نمایندگی عرضه اکسید روی مرغوب

فهرست مطالب

0
(0)

نمایندگی عرضه اکسید روی مرغوب زیر نظر مستقیم تولید کننده فعالیت می کند و علاوه بر عرضه محصول به ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره های رایگان هم مشغول می باشد اکسید روی که به آن Zinc Oxide زینک اکسید می گویند.
پودر سفید رنگ می باشد و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد کاربرد های زیادی پیدا کرده است.

نمایندگی عرضه اکسید روی مرغوب

استفاده از روی اکسید در تولید لعاب

استفاده از روی اکسید در تولید لعاب

اکسید روی لعاب که به آن اکسید روی سرامیک هم می گویند همان طور که از نامش مشخص است برای تولید لعاب در صنعت سرامیک سازی استفاده می شود و این به دلیل ظرفیت حرارتی بالا، ضریب انبساط کم و هدایت حرارتی بالای آن می باشد.

این ماده به صورت شیمیایی تولید می شود و فرمول آن ZnO می باشد ولی در طبیعت هم پیدا می شود و هنگامی که با ناخالصی ها و منیزیوم ترکیب می شود رنگ آن زرد مایل به قرمز می شود.

اکسید روی خالص سفید رنگ و کریستالی است و اگر در معرض حرارت قرار بگیرد زرد رنگ می شود ولی بعد از خنک شدن دوباره رنگ آن سفید می گردد برای تولید این ماده از روش های زیر استفاده می کنند:

  • روش غیر مستقیم
  • روش مستقیم
  • روش شیمیایی

در گذشته در هند و یونان از این ماده برای ضدعفونی کردن زخم های باز و چشم استفاده می کرده اند و ویژگی های خاص آن باعث شده امروزه در صنایع مختلفی کاربرد داشته باشد که می توان به ضد اشعه بودن یو وی، ضد باکتری بودن، ظرفیت گرمای بالای آن و…. اشاره کرد.

شرکت بازرگانی اکسید روی مرغوب

شرکت بازرگانی اکسید روی مرغوب

شرکت بازرگانی اکسید روی مرغوب توانسته میزان مشتریان خود را تا بیش از 90 درصد افزایش دهد چون مرغوبیت بالا و قیمت مناسب برای او اصل مهم و اساسی می باشد علاوه بر این کاربرد های فراوان این ماده موجب گردیده فروش آن افزایش یابد که موارد زیر را می توان نام برد:

  • در صنعت برای تولید سرامیک، پلاستیک، سیمان، شیشه، چسب، باتری، رنگ ها، نرم کننده ها و… کاربرد دارد.
  • مصارف دارویی: برای تولید پمادهای پوستی، پودر بچه، شامپو ضدشوره، کرم ضد آفتاب و…. استفاده می شود که می توان به پماد زینک اکساید اشاره کرد و برای درمان گزش حشرات، سوختگی پای نوزادان، اگزما و خراشیدگی کاربرد دارد و به دلیل خواص آنتی بیوتیکی، مرطوب کنندگی و دئودورانت که دارد برای ساخت کرم های ضد آفتاب استفاده می گردد.
  • در ساخت انواع مواد آرایشی مانند کرم های ضد آفتاب، صابون ها و دئودورانت ها استفاده می گردد.
  • در برای تولید مواد غذایی به عنوان عنصری مهم کاربرد دارد که می توان به مکمل های غذایی، غلات صبحانه و… اشاره کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.