آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

نمایندگی توزیع اکسید روی درجه یک

فهرست مطالب

0
(0)

نمایندگی توزیع اکسید روی درجه یک، از جمله مراکز توزیع معتبر و مهمی بوده که نمونه های مختلف از این محصول را به صورت مستقیم و در سرتاسر ایران پخش می نماید.

به گونه ای که این نمایندگی توزیع، موظف است تا اکسید روی درجه یک را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد. و در همین راستا امکان دسترسی و خرید برای عموم مردم فراهم گردد.

نمایندگی توزیع اکسید روی درجه یک

تولید اکسید روی به روش فرانسوی

تولید اکسید روی به روش فرانسوی در حقیقت به روش تولید غیر مستقیم اکسید روی روش فرانسوی گفته می شود. به گونه ای که در این روش اکسید روی از فلز خالص روی به دست می آید.

و از آنجایی که این روش طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده، بنابراین در این بخش تولید اکسید روی به روش فرانسوی را شرح خواهیم داد.

  • در واقع در روش فرانسوی شمش روی، ورق روی یا ضایعات و قراضه های روی را درون کوره های کوچک و دوار ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند. در اثر حرارت زیاد روی شروع به بخار شدن می نماید. به گونه ای که بخار روی، توسط هواکش ها و مکنده ها به کانال اکسیداسیون هدایت شده و سپس در کانال های خنک کننده حرارت خود را از دست می دهد.
  • در ادامه ماده حاصل شده به بخش سیلیکون ها و بگ فیلتر ها وارد گردیده و در نهایت تبدیل به پودر اکسید روی می گردد.
  • در روش فرانسوی به دلیل این که اکسید روی به صورت مستقیم از ورق روی یا ضایعات روی به دست می آید، دارای خلوص بالاتر و دانه های درشت تر و تفکیک شده می باشد. از این رو اکسید روی تولید شده به روش فرانسوی در کارهای حساسی نظیر صنایع خاص نظامی، دارویی و صنعت غذایی استفاده می گردد.

عرضه کنندگان مستقیم اکسید روی درجه یک

عرضه کنندگان مستقیم اکسید روی درجه یک در حقیقت اکسید روی درجه یک از جمله مواد شیمیایی محبوب و ارزشمندی بوده که به دلیل کارایی اکسید روی در صنایع مختلف، از میزان تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد. از این رو این محصول طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن را خواهند داشت.

در نتیجه عرضه کنندگان مستقیم اکسید روی درجه یک، به منظور برابری عرضه و تقاضای این محصول، نمونه های مختلف از این محصول را با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم، در سرتاسر کشور ارائه نمایند. تا در این راستا عموم مردم بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافه، توانایی خرید این محصول، در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت را داشته باشند و امکان دسترسی عموم مردم به این محصول بی نظیر فراهم گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.