آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز پخش اکسید روی در اصفهان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی اصفهان یکی از بهترین ترکیبات معدنی مورد استفاده در زمینه پزشکی بوده و بیش از همه از آن برای تهیه مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. اکسید روی دارای خاصیت ضد باکتریایی بوده و می‌ تواند بسیاری از مشکلات پوستی بدن شما را از بین ببرد.

مرکز پخش اکسید روی اصفهان، با توجه به کیفیت بالای این سری از محصولات، همه تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین اکسید را در اختیار مشتریان خود در اقصی نقاط کشور قرار دهد.

مرکز پخش اکسید روی در اصفهان

کاربرد اکسید روی در زمینه درمان

کاربرد اکسید روی در زمینه درمان اکسید روی جز ترکیبات معدنی بسیار مهم در زمینه درمان دارویی و آرایشی و بهداشتی می باشد. این ترکیب دارای کارکرد بسیار زیادی در متون پزشکی هند باستان بوده است و در حال حاضر از آن در اهداف دارویی استفاده می شود. از اکسید روی به عنوان مرطوب کننده آنتی بیوتیک، دئودورانت، ضد سموم و منعکس کننده اشعه یو وی در صنایع دارویی و آرایشی استفاده شده است.

علاوه بر این در پزشکی برای رشد سلول‌ های جدید، ترمیم زخم و بهبود پوست سوخته استفاده بسیار زیادی دارد. از این ترکیب برای واکنش های آنزیمی و سلامت ایمنی بدن و همچنین سنتز DNA استفاده می شود.

در صورتی که در خود متوجه اگزمای پوستی یا خراشیدگی و گزش حشرات شده اید، بهترین گزینه برای شما استفاده از انواع داروهای تولید شده بر پایه اکسید روی می باشد. علاوه بر این از آن به عنوان داروی ضد التهاب پوستی و بوی بد بدن استفاده می شود، همچنین در تهیه انواع کرم های ضد آفتاب و ضد عفونی کننده عملکرد بسزایی دارد.

از اکسید روی در تهیه انواع صابون های حمام، شامپو، ضد شوره، محصولات ناخن، قرص های زینک، چسب های زخم، نوار بهداشتی و …استفاده می شود.

مزایا خرید فله ای اکسید روی اصفهان

مزایا خرید فله ای اکسید روی اصفهان

مراکز ارائه دهنده بسیار زیادی هستند که به صورت فله‌ ای اکسید روی خالص را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند، در واقع این مراکز با بهره گیری از روش های نوین و بهینه سازی شده بهترین و با کیفیت ترین اکسید روی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند، در این صورت افراد می‌ توانند با هر توان مالی نسبت به خرید محصولات خود اقدام نمایند.

اما انواع اکسید روی بسته بندی شده نسبت به اکسید روی فله ای از اهمیت بیش تری برخوردار است، بنابراین شما باید برای تهیه آن ها هزینه بیش تری را صرف نمایید.

در انواع اکسید روی فله ای، هزینه های مازاد تولید کاهش یافته است، به همین دلیل کلیه محصولات با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.