آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز فروش اکسید روی صنعتی در قشم

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی صنعتی یک پودر سفید مانند و لطیف و نرم با سطح خاص بسیار بالایی است این ماده نیز به صورت ذرات و تقسیم دانه بندی تفتیش شده و بسیار مطلوب می باشد. این چنین کاربرد آن در صنایع مختلفی چون مصالح ساختمانی، پزشکی، غذایی و… فراوان بوده است. در حال حاظر مرکز فروش اکسید روی صنعتی در قشم توانسته این کالای مرغوب را به صورت جزئی و عمده با بهترین قیمت ارزان و مناسب و حتی کیفیت تضمینی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در این راستا شما می توانید با مراجعه مستقیم به مرکز فروش اکسید روی خالص و با کیفیتی را با هزینه های مقرون به صرفه خریداری نمایید.

مرکز فروش اکسید روی صنعتی در قشم

مشخصات اکسید روی صنعتی

مشخصات اکسید روی صنعتی

مشخصات اکسید روی صنعتی عبارت است از: فرمول شیمیایی zno، اشکال جامد پودری، رنگ سفید، گرید صنعتی دارویی و خوراکی اکسید روی خالص و…
اکسید روی یک ترکیب پودری سفید رنگ که در گذشته توسط بشر به صورت های ساخت و غیره ساخت استفاده می شده است که امروزه نیز به عنوان رنگ یا پماد دارویی و… در صنایع مختلفی استفاده قرار می گیرد گفتنی است ترکیب موجود در آنها نامعلوم و با به کار گیری آن در صنایع پزشکی برای درمان بیماریها موثر می باشد.

همینطور در محصولاتی چون کرم، پودر بچه، شامپو ضد شوره و پمادهای ضد عفونی کننده به عنوان یک ماده سازندگی استفاده می شود حتی این ترکیب از بو و مزه خاصی برخوردار و در آب حل نمی گردد.
به طور کلی؛ تولید کننده برای ساخت اکسید روی از مواد اولیه و مرغوب استفاده نموده و سپس توسط دستگاه های فوق پیشرفته ساخته و در بسته بندیهای استاندارد و کاملا بهداشتی به فروشگاه های مواد شیمیایی ارائه گردانیده است.

بررسی کاربردهای اکسید روی صنعتی

بررسی کاربردهای اکسید روی صنعتی

اکسید روی اصل صنعتی در تهیه محصولات زیادی مانند ساخت لاستیک، صنعت سرامیک، افزودنی غذایی، رنگدانه های تجاری، آرایشی و بهداشتی، بهسازی متان و پزشکی و غیره استفاده های بی شماری داشته است این چنین در ادامه متن با کاربردهای اکسید روی صنعتی آشنا شوید.

کاربرد
ساختار لاستیک: در صنعت لاستیک سازی ترکیب اکسید روی و اسید استئاریک را با هم می جوشانند و سپس از آن لاستیکی مقاوم با کیفیت می سازند، در واقع افزودن این ماده سبب ایستادگی لاستیک در برابر عامل های ویران کننده چون قارچها و نور فرابنفش می گردد.

ساخت سرامیک: از این ماده در صنایع سرامیک به طور وسیعی برای ساخت لعاب استفاده می شود لذا گنجایش حرارتی نسبتا زیادی دارد و ضرایب گسترده کم باعث شده تا صنعت کاران از آن در ساخت سرامیک، لعاب و حتی مینا کاری استفاده های بسیاری داشته باشند.

صنعت غذا: این افزودنی در صنعت خوراکی به عنوان ماده ای به نام روی در فرآورده هایی مانند مکملهای غذایی، غلات صبحانه و غیره افزوده می شود.
ساخت رنگدانه های تجاری: اکسید روی اصل یکی از ترکیبات اولیه در تولید رنگ دانه های ضروری برای جامه های کاغذ، رنگ سفید ظروف چینی و… بوده که کاملا در کنار تیتانیوم یکی از بهترین و خوبترین پایه های رنگ سفید به حساب می آید و علاوه براین وجود آن در رنگدانه ها سبب می گردد تا کاغذ یا ظروف در برابر اشعه نور خورشید، رطوبت، خوردگی و… شایسته پایداری والایی باشد.

آرایشی و بهداشتی: این ماده در صنعت آرایشی کاربرد بسزایی داشته و طراحان پرکار در این ناحیه از این ماده برای ساخت محصولاتی چون لوسیون بدن کودک، لاک ناخن، صابون، پماد صورت و مواد آرایشی استفاده می کنند.
به عنوان مثال؛ اکسید روی خالص به خاطر استعداد خود در جذب بالای اشعه نور خورشید در تهیه ضد آفتابها به کار گرفته می شود و با این سامان دهی موجب حفظ پوست در برابر آفتاب سوختگی نیز می شود.
بهسازی متان: استفاده از اکسید روی در مراحل تصفیه متان برای حذف سولفید هیدروژن از گاز طبیعی سود می برند و این کار باعث شده تا این ترکیب در عکس العمل با سولفید هیدروژن، آب و سولفید روی را به تولید رساند.

صنعت پزشکی: یکی دیگر از کاربردهای اسید روی خالص در حوزه پزشکی است چرا که دارای خاصیت ضد عفونی کننده بوده و رباینده بسیار سازگاری برای اشعه نور خورشید می باشد لذا در صنعت پزشکی از این ترکیب برای بهبود انواع بیماریها و مشکلات پوستی از جمله؛ خارش ناشی از اگزما، درماتیت، بریدگی، سوختگی و حتی آکنه مورد استفاده قرار می گیرد؛ به غیر از این موارد برای تهیه شامپوهای ضد شوره و پمادها و کرمهای مختلف در برابر آفتاب به کار گرفته می شود.

مرکز پخش اکسید روی صنعتی

مرکز پخش اکسید روی صنعتی

اکسید روی اصل در صنعت با نامهای زینک اکساید و روی اکسید نیز معروف شده است، این ماده معدنی کاربردهای شمرده شده ای در صنعت و موارد دارویی دارد.
همینطور در گذشته انسانهای اولیه آن را ماده توتیا می نامیدند و از خاصیت درمانی آن نیز بسیار بهره مند می شدند.
به طور کلی این ماده به رنگ سفید بسیار نرم و لطیف بوده است و در حقیقت این اکسید روی صنعتی در آب حل نمی شود و سبب گردیده این روزها به عنوان افزودنی در گونه های وسیعی از محصولات صنعتی مثل شیشه، پلاستیک، سرامیک و مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار گیرد.

مرکز پخش اکسید روی بسته بندی شده را به صورت عمده و قیمت مناسب به سراسر شهرهای کشور ارائه می گرداند در واقع این مرکز برای فروش بالای محصول خود تمامی مشخصات و جزئیات آن را مشخص می نماید تا خریداران با داشتن اطلاعات زیاد بتوانند کالایی مرغوب و درجه یکی را به صورت کلی و جزئی خریداری نمایند.

عرضه کنندگان عمده اکسید روی صنعتی

عرضه کنندگان عمده اکسید روی صنعتی

اکسید روی درجه یک و خالص یک ترکیب معدنی با نمونه شیمیایی zno بوده که در وضع بی آلایش به صورت پودری سفید رنگ شهامت داشته و مبداء طبیعی آن نیز کانی زیست می باشد.
بنابراین از این محصول در صنایع مختلفی مانند صنعت غذایی، صنعت پزشکی، صنعت سرامیک و… استفاده می شود.
امروزه خرید عمده اکسید روی در بازار شمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است زیرا این محصول به دلیل بسته بندیهای استاندارد حمل و نقل آسان تر و مطمئن تری دارد و با قیمت نهایی ارزانتری به اتمام می رسد که برای فروشنده و خریدار مقرون و باصرفه نیز می باشد.

از این گذشته عرضه کنندگان عمده اکسید روی صنعتی برای فروش بالای محصولشان بر این سعی اند تا محصول خود را به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهند زیرا عرضه مستقیم سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است و همین موضوع باعث شده تا این ماده پرخاصیت بازار فروش خوبی در ایران و کشورهای خارجی داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.