آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز عرضه اکسید روی 99 درصد

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی 99 درصد یکی از محصولاتی از کاربردهای زیادی دارد این محصول در اندازه های مختلفی وجود دارد و افراد طبق نیاز و خواسته خود آن را تهیه می‌کنند. اکسید روی خوراکی در بین انواع اکسیدها کاربرد زیادی دارد و برای تولید مواد غذایی از آن استفاده می شود اکسید روی آرایشی در سایز و اندازه های مختلف وجود دارد این محصول به دلیل محبوبیتی که دارد به خارج از ایران ارسال می شود و در خارج از ایران طرفداران زیادی دارد.

مرکز عرضه اکسید روی 99 درصد

موارد استفاده از اکسید روی

موارد استفاده از اکسید روی همان طور که می دانید اکسید روی یا همان طوطیا از زمان‌های گذشته در زندگی ایرانی‌ها کاربرد های زیادی داشته است از این محصول در تولید انواع فلزات برنجی استفاده می شده است. این محصول کاربردهای زیادی دارد در مصارف صنعتی در ساخت انواع پلاستیک ها انواع سرامیک ها انواع شیشه ها انواع سیمان ها انواع لاستیک ها و همچنین تولید نرم کننده‌ها تولید رنگ های روغنی تولید موم ها تولید چسب و غیره استفاده می شود.

این محصول کاربرد های زیادی دارد و به دلیل واکنش اکسید جذب اجزای روی می‌شود این محصول تعریف شکست بالایی دارد دارای رسانای حرارتی می‌باشد در ابعاد مختلف وجود دارد این محصول در مدل‌های مختلفی وجود دارد برای تولید پودر بچه کوماد های پوست کرم ضد آفتاب انواع شامپو های ضد شوره ها و غیره استفاده می شود این محصول به دلیل مرغوبیت و محبوبیتی که دارد به خارج از ایران ارسال می شود در بسته بندی های مختلف وجود دارد برخی از آنها پودری و برخی از آنها خمیری چک می باشد و افراد طبق نیاز خود آن را تهیه می‌کند

روش های تهیه اکسید روی 99 درصد

روش های تهیه اکسید روی 99 درصد روش های تهیه اکسید روی ۹۹ درصد در این مجموعه به آسانی صورت می گیرد. برای خرید و سفارش اکسیده روی ۹۹ درصد اصلا نیاز به حضور مستقیم شما نیست و فقط کافی است با ما تماس بگیرید از طریق این مجموعه محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. قیمتی که در این مجموعه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد بسیار مناسب‌تر است سایر محصولات برای خرید استفاده شان نیاز به حضور مستقیم نیست فقط کافی است با ما تماس بگیرید و از طریق سامانه اینترنتی و تلفنی ما محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در کم ترین زمان با قیمت عالی و بی نظیر برای شما ارسال گردد.

این محصول در ابعاد مختلف وجود دارد که برخی از آنها یک کیلویی و برخی از آنها نیم کیلویی می‌باشد. اگر آن را از این مجموعه تهیه کنید با قیمتی ارزان تر در کم ترین زمان درب منزل برای شما ارسال می شود از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.