آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز عرضه اکسید روی صادراتی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی صادراتی از جمله انواع اکسید های تولید شده در کشور های مختلف به ویژه کشور ایران می باشد که به علت کاربرد و مزیت های فراوانی که دارد به صورت گسترده توسط بهترین مراکز به بازارهای خرید و فروش این محصول در مناطق مختلف کشور ما، عرضه می شود. مرکز عرضه اکسید روی خالص در تلاش است تا بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را با قیمت مناسب و با در نظر گرفتن نیاز متقاضیان به آنها عرضه نماید و نیاز آنها را به این محصول برطرف کند.

مرکز عرضه اکسید روی صادراتی

مشخصات اکسید روی صادراتی

مشخصات اکسید روی صادراتی از جمله انواع ترکیب های غیر آلی که با فرمول شیمیایی مخصوص به خود تولید و تهیه شده است، اکسید روی می باشد که البته با نام زینک اکساید نیز شناخته شده است. فرمول شیمیایی اکسید روی ZnO نام دارد که شیمیدان ها با انجام انواع تحقیقات و آزمایشات به این نتیجه رسیده اند که درصد خلوص بودن این نوع اکسید تقریبا بین ۶۰ الی ۹۸ درصد می باشد.

امروزه برای تولید و ساخت این محصول روش های بسیار زیادی وجود دارد که از جمله ی آنها می توان به: روش های تولید مستقیم، غیر مستقیم، روش های شیمیایی مرطوب و روش سنتز آزمایشگاهی اشاره کرد که هر یک از این روش ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

این نوع اکسید روی دارای مشخصات منحصر بفردی می باشد که این مشخصات مهمترین عامل در شناسایی آن از اکسید های دیگر می باشد. از مشخصات اصلی و مهم این نوع محصول می توان به: پودر بودن آنف ظاهر شفاف و براق، سفید رنگ بودن و غیره اشاره کرد که البته هر چه رنگ سفیدی آن بیشتر باشد از خالصی بیشتری برخوردار است و همچنین اکر زرد رنگ باشد نسبت خالص بودن آن کمتر است.

شرکت پخش انواع اکسید روی صادراتی

شرکت پخش انواع اکسید روی صادراتی خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از شرکت ها در زمینه ی پخش انواع اکسید روی بسته بندی شده صادراتی به فعالیت مشغول هستند. در این شرکت ها انواع مختلف این محصول با توجه به نوع کاربرد و جنس متناسب با نیاز بازار در مدت زمان بسیار کوتاه، پخش و توزیع می شود. در سال های اخیر به علت استقبال فراوان افراد از خرید این محصول و مزیت های فراوانی که دارد، فعالیت این شرکت ها برای پخش این محصول افزایش داشته است.

پخش این محصول توسط این شرکت ها اغلب به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که در روش مستقیم به دلیل نبود انواع واسطه ها در زمان خرید و فروش، تمامی هزینه های اضافی به طور کامل حذف می شود و قیمت ها تا حد زیادی کاهش می یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.