آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز صادرات اکسید روی میکرونیزه

فهرست مطالب

0
(0)

مرکز صادرات اکسید روی میکرونیزه به عنوان یکی از نمونه های کارآمد این ماده، با انتخاب گلچینی از باکیفیت ترین مدلهای اکسید روی برای عرضه به بازارهای جهانی، تلاش کرده تا دایره وسیعی از مشتریان در خارج از کشور را به خرید جذب نماید. این مرکز، تلاش کرده تا با قیمت گذاری های عالی به روی این ماده، همگان را از امتیازات ویژه محصولات خود بهره مند ساخته و بدین ترتیب جایگاه ویژه ای را در این بازار به دست آورد. در این مراکز، انواع اکسید روی یک کیلویی با سرعت و سهولت از جانب شرکتهای خارجی قابل سفارش می باشد.

مرکز صادرات اکسید روی میکرونیزه

آشنایی با مصارف صنعتی اکسید روی

آشنایی با مصارف صنعتی اکسید روی اکسید روی، پودری سفید رنگ است که به صورت خالص و طبیعی در اطراف ما یافت شده و به شکل مصنوعی هم سنتز می گردد. کاربردهای وسیع و گسترده اکسید روی در تولید انواع و اقسام مواد شیمیایی نظیر چسب، رنگ، مواد آرایشی، آهنرباها، لاستیک، شیشه و غیره به سبب ویژگی های مثبت فراوانی بوده که در آن جای دارد و صنایع گوناگون را بر آن داشته که از این امتیازات در جهت پیشبرد اهداف خود بهره مند شوند.

موارد استفاده از اکسید روی در صنایع:

  • تولید بتن های مقاوم در برابر آب
  • تولید لاستیک های پرقدرت با خاصیت الاستیکی بالا
  • تولید لعاب کاشی و سرامیک
  • تولید فیلتر سیگار با هدف حذف ترکیبات مضر
  • تولید رنگ های ضد خوردگی
  • تولید انواع باتری به دلیل خواض ضد احتراقی اکسید روی

اکسید روی مقاومت قابل قبولی در برابر حرارت دارد و همچنین کمترین تغییرات را در برابر خوردگی خواهد داشت. همچنین دارا بودن خواص آنتی استاتیکی و شفافیت بالا را هم باید به فهرست ویژگی های ارزشمند انواع اکسید روی بیافزاییم که صنایع با آگاهی از این موارد، آن را برای افزایش کمی و کیفی تولیدات خود مهم و ضروری می دانند.
البته این صنایع برای بهره مندی کامل از امتیازات این ماده، نیاز به انتخاب نمونه های درجه یک و مرغوب از آن دارند که با آشنایی قبلی صورت می پذیرد.

بررسی بازار داخلی اکسید روی میکرونیزه

بررسی بازار داخلی اکسید روی میکرونیزه اکسید روی به عنوان یک ماده معدنی انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به اکسید روی میکرونیزه اشاره کرد. این ماده به سبب مزیت های فراوانی که در خود داشته، با استقبال خوبی در خرید و فروش روبرو می باشد.

در بررسی بازار داخلی اکسید روی میکرونیزه، می توانید این رونق را به صورت گسترده مشاهده نمایید. بویژه از زمانی که برخی از واحدهای ارائه دهنده اکسید روی میکرونیزه، از روشهای اینترنتی برای ایجاد رونق در کسب و کار خود استفاده کردند که این باعث شد شاهد دسترسی آسان همگان از شهرها و استانهای مختلف کشور به خرید و فروش این ماده باشیم. انواع اکسید روی از جمله اکسید روی آزمایشگاهی در این روش با سهولت و سرعت فراوانی به فروش می رسد که این امر برای همگان حائز اهمیت است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.