آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز صادرات اکسید روی شکوهیه

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی در اثر اکسیداسیون فاز بخار از فلز روی یا با کلسیمی کربنات روی تولید می شود. در روش اکسیداسیون ، فلز روی در کوره ذوب شده و جوشانده می شود ، بخارات حاصل از طریق مکنده وارد نبرد می شوند و هنگام خنک شدن به اکسید روی با خلوص بالا تبدیل می شوند ، مواد تشکیل شده به آسیاب منتقل می شود و آماده بسته بندی می شود.

از این رو شرکت ما مرکز صادرات اکسید روی کیلویی به کشورهای آسیایی و اروپایی می باشد که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید. اکسید روی شکوهیه کارایی زیادی دارداکسید روی اصل مدل های زیادی دارد اکسید روی مرغوب مدل های زیادی دارد اکسید روی باکیفیت بسیار با کیفیت است اکسید روی معدنی مدل های زیادی دارد

مرکز صادرات اکسید روی شکوهیه

مشخصات انواع اکسید روی فعال

مشخصات انواع اکسید روی فعال همانطور که گفتیم استفاده های زیادی از اکسید روی در صنعت و زندگی بشر می شود که اهمیت مواد شیمیایی را در زندگی بشر نشان می دهد. اکسید روی که به فرمول شیمیایی ZnO است در طبیعت به صورت کانی وجود دارد که البته به صورت دست ساز توسط انسان نیز ساخته می شود.

در صنعت و به صورت تجاری اکسید روی به این صورت به دست می آید که فلز روی را ذوب می کنند و عمل تصعید رخ می دهد و به بخار تبدیل می شود. سپس در ادامه بخار با اکسیژن موجود در هوا واکنش می دهد و عمل اکسیداسیون یا همان اکسید شدن رخ می دهد و اکسید روی فعال به دست می آید. اکسید روی خوراکی که به صورت پودر سفید رنگ وجود دارد دارای ویژگی های خاصی است که کاربرد آن را چندین برابر می کند.

مقاومت حرارتی نسبتا بالایی دارد. از اکسید روی به دلیل ویژگی های جال و زیادش استفاده های زیادی می شود برای مثال در صنعت لاستیک سازی، در مواد سازنده لاستیک استفاده می شود.

در صنعت آرایشی بهداشتی نیز استفاده می شود چون جاذب طول موج های مختلف نور خورشید است در تهیه کرم های ضد آفتاب از آن استفاده می شود. در صنایع غذایی و بسته بندی و کنسرو کردن نیز استفاده می شود و یک لایه اکسید روی در کنسرو استفاده می شود تا از خورندگی فلز جلوگیری شود. قیمت اکسید روی تجاری نسبت به کارآیی و استفاده زیاد این ماده شیمیایی با ارزش بسیار مناسب است.

بهسازی متان با اکسید روی

بهسازی متان با اکسید روی همچنین در ساخت دئودورانت ها و صابون ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب به از بین بردن بوی بدن کمک کرده و از رشد باکتری جلوگیری کرده و هرگونه حساسیت پوستی را به خوبی تسکین می دهد.

این ترکیب که در دارو و سلامت اکسید روی نام دارد ، در پودر بچه ، پمادهای پوستی ، ضد آفتاب ، شامپوی ضد شوره و … استفاده می شود. پماد اکسید روی برای درمان ضایعات پوستی مستعد عفونت مانند سوختگی ، اگزما ، سوختگی پای کودک ، خراش و گزش حشرات. برای التهاب خفیف پوستی و همچنین در ترکیب با کالامین به عنوان ضد خارش استفاده می شود. اکسید روی خواص مرطوب کننده ، آنتی بیوتیک و خوشبو کننده دارد.

همچنین به دلیل اثرات ضد سبوم و انعکاس UV در ترکیبات ضد آفتاب استفاده می شود. این ترکیب به طور گسترده ای در پلاستیک سیمان ، لاستیک (لاستیک ماشین) ، نرم کننده ، رنگ ، موم ، چسب ، غذاها ، باتری و … استفاده می شود.

از این ماده در ساخت بسیاری از مواد در صنعت استفاده می شود ، مانند پودر اکسید روی کاربردهای زیادی دارد. کاربردهای اصلی آن خلاصه می شود. بیشتر برنامه ها از واکنش اکسید روی به عنوان یک جز component از سایر اجزای روی استفاده می کنند.

کاربرد اکسید روی گرید دارویی در علم مواد شامل موادی با ضریب شکست بالا ، هدایت حرارتی بالا ، آنتی بیوتیک و محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش است. این پلاستیک به طور مشابه پلاستیک ، سرامیک ، شیشه ، چوب ، سیمان ، رنگ ، گریس ، پماد ، چسب ، واشر ، رنگدانه ، باتری ، مواد اطفا حریق و موارد دیگر استفاده می شود.

تهیه ارزانترین انواع اکسید روی شکوهیه

تهیه ارزانترین انواع اکسید روی شکوهیه اکسید روی درجه یک در پزشکی کاربرد فراوانی دارد، این ترکیب به عنوان یک ضد عفونی کننده و محافظ موضعی و دارو به کار برده می شود. این ماده به رنگ سفید بوده و در طبیعت به عنوان ماده معدنی زینتی وجود دارد.

این ترکیب مهمترین ترکیب روی است و دارای کاربردهای فراوان صنعتی متعدد است. اکسیدهای روی مورد استفاده برای تقویت مواد غذایی با کیفیت بالا تولید می شوند، اکسید روی خالص در غلات مختلف، صبحانه و نوشیدنی های غذایی یافت می شود. مقدار روی اکسید اضافه شده به محصولات غذایی ممکن است متفاوت باشد.

نیازهای مختلف بازار و کاربردهای گوناگون و مصرف فراوان این محصول باعث شده که تولید کننده اکسید روی، این محصول را با استفاده از بهترین فناوری های روز و با بهره گرفتن از بهترین مهندسان و کارشناسان تولید کرده و با بسته بندی های خاص به بازار عرضه نماید.

این ترکیب در لوازم آرایشی و کرم های ضدآفتاب، داروها، صابون، چسب دندان، باتری های مختلف ذخیره سازی، تجهیزات الکتریکی و برای دیگر مصارف استفاده می شود، با سفارش انواع اکسید روی در بازار تهران، می توان با اطلاع از قیمت نانو اکسید روی و تمامی قیمت ها، محصول را با بالاترین کیفیت ها و قیمت های پایین خریداری نمود.

بررسی مراکز پخش اکسید روی شکوهیه

بررسی مراکز پخش اکسید روی شکوهیه خرید انواع اکسید روی عمده درزنجان به صورت مختلف امکان پذیر می باشد. خرید از نمایندگی این محصول و یا خرید تلفنی از راه هایی که می توان اکسید روی را تهیه نمود اما امروزه بهترین روش برای خرید این محصول سفارش و خرید از طریق فروشگاه اینترنتی می باشد. عرضه کننده این محصول برای فروش بیشتر، توزیع و عرضه گسترده در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع اکسید روی به صورت بسته بندی و یا فله عرضه شده و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است.اکسید روی اصل کارایی زیادی دارد. تولید اکسید روی روش های مختلفی دارد تولید اکسید روی بهداشتی رونق خوبی دارد، زیرا استفاده و کاربرد زیادی دارد و از این جهت خرید و فروش و عرضه آن هم توسط مراکز زیادی انجام می شود.

اولین و بزرگ ترین مرکز پخش مستقیم اکسید روی زنجان تولید کننده های زنجانی هستند که به کمک تجهیزات پیشرفته و با تهیه مواد اولیه مرغوب و نیروی متخصص بهترین اکسید روی صنعتی را تولید می کنند و آن را با قیمت ارزان در بازار پخش کرده و به فروش می رسانند. با خرید از آنها به علت نبود واسطه قیمت کمتری پرداخت می شود و جنس با کیفیت نصیب آنها می گردد.

از دیگر پخش کنندگان مستقیم اکسید روی ارزان زنجان سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت حاضر می باشد که با خرید از آنها جنس خوب در اسرع وقت به دست مشتریان می رسد. همچنین چون در خرید مجازی دلالی وجود ندارد تا باعث افزایش قیمت شود، هزینه خرید کاهش می یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.