آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز خرید اکسید روی صنعتی

فهرست مطالب

0
(0)

یکی از ترکیبات معدنی پراهمیت و پرکاربرد در صنایع مختلف اکسید روی می باشد. این نوع ماده اغلب به صورت پودری در فروشگاه ها وجود دارد. مرکز خرید اکسید روی صنعتی، این نوع مواد را در حجم ها و بسته بندی های استاندارد و اصولی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا آنها بتوانند نهایت استفاده از انواع اکسید را ببرند. در هنگام خرید اکسیدها سعی کنید آنها را از فروشگاه های معتبر و با سابقه تهیه کرده تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید.

مرکز خرید اکسید روی صنعتی

درباره اکسید روی چه می دانید؟

درباره اکسید روی چه می دانید؟ اکسیدها اغلب به صورت طبیعی و مصنوعی در بازار وجود داشته که از آنها برای ساخت محصولات زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. مواد پلاستیکی، رنگدانه ها، سرامیک های مصنوعی، محصولات آرایشی، انواع رنگ ها و روان کننده ها از جمله محصولاتی هستند که برای ساخت آنها از ترکیبات اکسیدی بهره می برند. موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از چیزهایی است که از این نوع ماده تولید می شود.

مهم ترین خواص اکسید روی:

  • ضریب شکست بالا
  • عایق الکتریسیته
  • رسانایی حرارتی
  • محافظ اشعه های خورشیدی
  • چسبندگی عالی

از اکسید روی برای تهیه و تولید انواع کودهای شیمیایی نیز استفاده می شود که وجود آن کمک بسیار بزرگی در صنایع به انسان ها نموده است.
علاوه بر خاصیت های ذکر شده، از خالص ترین اکسید روی جهت ساخت و تولید انواع لوازم آرایشی بهداشتی و برخی از داروها استفاده می شود که شامل: انواع پمادها، کرم های ضد آفتاب، شامپوها و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت های تولیدی زیادی در کشور وجود دارند که اقدام به تهیه انواع اکسید روی در کیفیت های مختلف می باشند. سالانه صدها تن از این نوع ماده تولید و در اختیار صنایع مختلف قرار می گیرد. از با کیفیت ترین نوع اکسیدهای روی، به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.
اکسید روی بصورت ذوب گرافیک و در دماهای بالا تهیه می شود. این نوع مواد با آب ترکیب نشده و در آن حل نخواهند شد.

فروشندگان فله ای اکسید روی صنعتی

فروشندگان فله ای اکسید روی صنعتی اگر به دنبال اکسید روی باکیفیت هستید می توانید این محصولات را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده خریداری نمایید که هر کدام از آنها با قیمت مشخصی عرضه شده است.
اگر می خواهید مبلغ کمتری در قبال خرید انواع اکسید روی بپردازید، بهتر است آنها را به صورت کلی و عمده خریداری نمایید. همکاران ما در بخش فروش، آماده ارائه قیمت روز انواع اکسید روی به شما خریداران عزیز می باشند که شما می توانید با برقراری تماس، از نحوه خرید و سفارش اکسید نیز مطلع شوید. ما تمام تلاش خود را می کنیم که محصولاتی با درجه کیفی بالا و استاندارد در اختیار شما قرار دهیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.