آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز خرید اکسید روی شیراز با قیمت مناسب

مرکز خرید اکسید روی شیراز با قیمت مناسب

فهرست مطالب

5
(1)

اکسید روی پودری سفید رنگ، غیر محلول در آب و یک ترکیب غیر آلی می باشد. استفاده فراوان از این ماده در صنایع مختلف شیمیایی باعث شده تا کارخانجات فراوانی در کشور اقدام به تولید آن کنند. خرید اکسید روی شیراز از جمله انتخاب های مقرون به صرفه به همراه کیفیت فوق العاده است که توسط صاحبان صنایع مختلف صورت می گیرد. معمولا اکسید روی به صورت عمده انجام می شود بنابراین یافتن یک مرکز فروش با قیمت و کیفیتی مناسب همواره مورد توجه خریداران می باشد.

بهترین مرکز خرید اکسید روی شیراز در بازار بین المللی

مرکز خرید اکسید روی شیراز با قیمت مناسب

این ماده شیمیایی دارای ویژگی های مختلفی می باشد مانند:

  • نامحلول در آب و دارای پوشش و چسبندگی بالا
  • عایق حرارتی و الکتریکی
  • مقاوم در برابر انواع اشعه های مضر

اکسید روی مصارف گوناگونی در صنعت دارد که بیانگر ارزش بالای این محصول در بازار است. برخی از مصارف مهم این ماده شیمیایی را بیان می کنیم.

  1. مصارف صنعتی: از اکسید روی برای تولید موادی مانند چسب، انواع غذا ها، پلاستیک، سیمان، باتری، انواع رنگ ها، تایر ماشین، سرامیک، نرم کننده ها و … استفاده می شود
  2. مصارف پزشکی و دارویی: پماد زینک اکساید که برای درمان انواع عفونت های پوستی و سوختگی استفاده می شود را بوسیله ی اکسید روی تولید می کنند. همچنین برای ساخت انواع شامپو ها، کرم های ضد آفتاب و … کاربرد دارد
  3. مصارف آرایشی و بهداشتی: اکسید روی، بعنوان یکی از ترکیبات اصلی در ساخت انواع وسایل آرایشی کاربرد دارد. بدلیل اینکه این پودر توسط پوست جذب نمی شود هیچگونه حساسیت، خارش و جوش ایجاد نمی کند.

تمام موارد بالا بیانگر اهمیت این ماده در حوزه های مختلف غذایی، دارویی و صنعتی می باشد.

بهترین ارائه دهنده اکسید روی در بازار بین المللی اقدام به فروش اکسید روی با کیفیت مناسب و استاندارد های جهانی می کند. مشتریان محترم می توانند این محصول را همواره بصورت مستقیم و بدون واسطه توسط مراکز معتبر ارائه دهنده، خریداری نمایند.

مراحل تولید اکسید روی در کارخانه تولیدی

مراحل تولید اکسید روی در کارخانه تولیدی

تولید اکسید روی در کارخانه از مراحل مختلفی تشکیل شده است. برخی از این مراحل شامل :

  1. تبدیل عنصر روی به بخار تحت دمای بالای ۹۰۷ درجه سانتی گراد
  2. واکنش بخار عنصر روی با اکسیژن هوا و تشکیل اکسید روی Zno
  3. سردسازی و جمع آوری اکسید روی تولیدی

متداول ترین روش تولید این ماده شیمیایی روش بالا می باشد. خریداران محترم می توانند اکسید روی را با کیفیت عالی و قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اکسید روی شیراز بصورت مستقیم به هر دو روش عمده یا جزئی خرید نمایند. به طبع خرید عمده سبب کاهش هزینه های اضافی می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.