آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز خرید اکسید روی سپید مهر قم با تخفیف ویژه

مرکز خرید اکسید روی سپید مهر قم با تخفیف ویژه

فهرست مطالب

0
(0)

باتوجه به کارایی اکسید روی در صنایع مختلف، بازار فروش این محصول از رونق بالایی برخوردار است. تامین نیاز بازار به این محصول توسط شرکت های تولیدی متعددی صورت می گیرد. شرکت سپید مهر قم یکی از مهمترین تولید کنندگان اکسید روی در کشور محسوب می شود.‌ اکسید روی تهیه شده در این شرکت با خلوص ۹۹ درصد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اکسید روی شرکت سپید مهر قم در گرید صنعتی و بهداشتی، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید اکسید روی سپید مهر قم می توان به نمایندگی های مجاز این شرکت با آرم و نشان خاص آن مراجعه کرد.

مرکز خرید اکسید روی سپید مهر قم با تخفیف ویژه

خرید روز اکسید روی در بازار

خرید روز اکسید روی در بازار

قیمت اکسید روی به فاکتورهای مهمی بستگی دارد. با توجه به اینکه اکسید روی از تقطیر بخار حاصل از ذوب سنگ روی بر روی میله های فولادی تهیه می شود، قیمت اکسید روی نیز تابع قیمت روز ورق روی در بازار است. قیمت اکسید روی نیز روزانه می تواند متغیر باشد. در صورت خرید از نمایندگی های معتبر با برند های شناخته شده، می توان این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کرد.

قیمت اکسید روی در بازار به کیفیت و درصد خلوص آن نیز بستگی دارد. شرکت های مختلف تولید کننده اکسید روی سعی دارند، با تولید محصولی با کیفیت بازار فروش اکسید روی را در دست گیرند. نمایندگی های فروش اکسید روی همچنین با قرار دادن تخفیفات ویژه و‌ شرایط فروش خاص، مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب می کنند.

فروشنده بهترین مارک اکسید روی سپید مهر قم

فروشنده بهترین مارک اکسید روی سپید مهر قم

شرکت سپید مهر قم یکی از مهمترین شرکت های تولید کننده اکسید روی در سراسر کشور است. کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت، سبب بی نیازی صنایع مختلف به واردات اکسید روی شده است. این شرکت اکسید روی تولید شده خود را نیز به کشورهای مختلف از جمله اسپانیا، عراق، ترکیه و بسیاری  کشورهای دیگر صادر می کند.

این شرکت با تولید اکسید روی با خلوص ۹۹ در صد دارای با کیفیت ترین محصول می باشد. بسته به نیاز صنایع مختلف می توان بهترین مارک و نشان اکسید روی را در شرکت سپید مهر قم پیدا کرد و  آن را با قیمت بسیار مناسب و به راحتی خریداری کرد.

این شرکت بهتربن محصولات خود را در بسته بندی های مختلف با آرم و نشان  شرکت در اختیار صنایع مختلف قرار می دهد. تولیدات این شرکت برگرفته از پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا است. همچنین این شرکت محصولات خودرا بر اساس استاندارد های جهانی تولید و روانه بازار فروش می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.