آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز خرید اکسید روی در مشهد با قیمت ارزان

مرکز خرید اکسید روی در مشهد با قیمت ارزان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی ترکیبی غیر ارگانیک، سفید رنگ و غیر محلول در آب است که در بخش های مختلف صنعت می توان از این محصول استفاده کرد. این ترکیب عموما به روش شیمیایی تولید می شود اما گاهی در طبیعت هم یافت می شود. در گذشته هم از اکسید روی استفاده می شده است که به آن توتیا گفته می شد و در مصارف پزشکی کاربرد داشته است. در حال حاضر در مراکز تولید این ترکیب به دو روش مستقیم و غیر مستقیم تولید می شود که مشهد از جمله قطب های تولید کننده این محصول در کشور می باشد که برای خرید اکسید روی در مشهد راه های مختلفی وجود دارد.

خرید اکسید روی در مشهد با قیمت ارزان

مرکز خرید اکسید روی در مشهد با قیمت ارزان

قیمت اکسید روی در بازار بسته به میزان عرضه و تقاضا و دیگر شرایط موجود در بازار متفاوت است. با این حال این محصول در داخل به مقدار کافی و در اندازه های بالا تولید می شود و به همین دلیل عمدتا قیمت آن در ماه های مختلف سال مناسب است.

برای خرید اکسید روی صنعتی روش های بسیار مختلفی وجود دارد. در خرید این محصول لازم است تا نکات مختلفی را مد نظر قرار داد تا از کیفیت انواع خریداری شده رضایت داشت. مهم ترین نکته برای خرید ارزان ترین و با کیفیت ترین این محصول این است که بهتر است که خرید خود را تنها از مراکز فروش اصلی و معتبر باید انجام داد.

در این مرکز ارزان ترین و در عین حال با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار عرضه می شود که به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

دلایل تولید و استفاده از اکسید روی

دلایل تولید و استفاده از اکسید روی

همان ور که گفته شد در حال حاضر اکسید روی به دو روش مستقیم و غیر مستقیم تولید می شود که در روش غیر مستقیم روی در ظرف های مخصوص ذوب و سپس بخار می شود که بخار آن با اکسیژن هوا واکنش می دهد و اکسید روی تشکیل می شود. سپس بخار آن سرد شده و پودر این ترکیب تشکیل می شود.

دلایل بسیار مختلفی برای تولید انواع اکسید روی وجود دارد که شاید مهم ترین دلیل، کارایی و نقش این ماده در بخش های مختلف صنعتی و درمانی می باشد. وجود اکسید روی برای تولید شیشه مات، کاشی و سرامیک، لاستیک، چسب، لوازم آرایشی و بهداشتی، باتری، تجهیزات الکترونیکی و بسیاری از موارد دیگر ضروری می باشد که این موارد نشان دهنده اهمیت بالای این محصول می باشد.

همان طور که اشاره شد استفاده از اکسید روی تنها محدود به زمان حال نمی باشد و در دوره های مختلف تاریخ از این ترکیب در موارد مختلفی استفاده می شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.