آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز خرید اکسید روی خالص

فهرست مطالب

0
(0)

در یک خرید خوب همیشه باید به این نکته توجه کنیم محصولی که می خواهیم آن را خریداری کنیم کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. برای اطمینان از‌کیفیت بالای اکسید روی می توان این محصول را از طریق همین سایت ثبت سفارش کرد. سایت اینترنتی به دلیل ارتباط نزدیک خود با تولیدی ها محصولات را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی بسیار مناسب به خریداران عرضه می کنند.

 

اطلاعاتی جامع درباره اکسید روی

اکسید روی ، که در کتاب های باستان توتیا نامیده می شود ، یک ترکیب غیر آلی با فرمول ZnO به شکل یک پودر سفید و محلول در آب است. نانوذرات اکسید روی به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مطلوب یکی از پرکاربردترین ذرات معدنی است که مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است. از خواص ویژه نانو ذرات Zno می توان به پایداری شیمیایی بالا ، ثابت کم الکتریک ، فعالیت کاتالیزوری زیاد ، جذب نور مادون قرمز و فرابنفش و از همه مهمتر ضد باکتری اشاره کرد. در سال های اخیر ، اکسید روی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد نوری ، الکترونیکی و پیزوالکتریک و همچنین کاربرد بالقوه آن در سلول های خورشیدی ، دیودهای ساطع کننده نور آبی ، سنسورها و دیمرها ، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

علاوه بر صنایع آرایشی ، از نانو ذرات روی در ساخت پانسمان طبیعی برای درمان زخم ها نیز استفاده می شود. به دلیل خاصیت ضد باکتریایی این نانوذرات و ضعیف شدن اشعه ماورا بنفش نور خورشید ، از آنها در ساخت کرم های ضد آفتاب نیز استفاده می شود. پرتوهای خورشید امواج متفاوتی با طول موج های مختلف دارند ، از امواج کوتاه مانند اشعه ماورا بنفش گرفته تا امواج رادیویی با طول موج های طولانی.

یکی از مهمترین دلایل بیماریهای پوستی اشعه ماورا بنفش خورشید است که در مقادیر زیاد می تواند باعث سرطان پوست شود. یکی از اولین کاربردهای فناوری نانو در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده از نانو مواد اکسید فلز مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم در ضد آفتاب ها بود. یکی دیگر از مزایای ضد آفتاب های جدید این است که توسط پوست جذب نمی شوند و آلرژی ایجاد نمی کنند. تولید نانوذرات برای محصولات ضد آفتاب که بیشتر متشکل از نانوذرات دی اکسید تیتانیوم و نانوذرات اکسید روی هستند ، روز به روز در حال افزایش است. اکسید روی آلی یکی از غنی ترین ساختارهای نانو است. از این ماده می توان در ابزارهای نوری در منطقه ماوراlet بنفش و آبی استفاده کرد.

همچنین این یک نیمه هادی در مقیاس نانو با شفافیت بالا و لومینسانس قوی در دمای اتاق است که آن را به گزینه ای ایده آل برای انواع حسگرها ، دیودهای لیزر ، نمایشگرها و الکترودهای شفاف تبدیل می کند. اکسید روی زیست سازگار و بی خطر است و به راحتی می توان از آن در پزشکی استفاده کرد. نانوذرات اکسید روی نیز از نظر جذب UV کاربردهای ویژه ای دارند.

به عنوان یک جاذب قوی اشعه ماورا بنفش در پمادهای سوختگی و ضد آفتاب ها و کاتالیزورهای نوری برای از بین بردن آلاینده های محیطی استفاده می شود. سایر کاربردهای اکسید روی شامل دستگاه های نوری و فتو الکترونیکی ، تریستورها ، سطوح صوتی ، مواد پیزوالکتریک ، دیودهای نوری ، دستگاه های فتوولتائیک ، لیزرهای فرابنفش ، سلول های خورشیدی و حسگرهای گاز مانند آمونیاک ، ازن ، مونوکسید کربن ، هیدروژن ، اکسید نیتروژن ، اکسیژن ، پروپان است. اتانول و فرمالدئید).

نانو پودر اکسید روی یکی از ذرات پرکاربرد و از غنی‌ترین ساختارهای نانو بوده که از ذرات معدنی و غیر آلی تشکیل شده که در مقیاس آزمایشگاهی با دو گرید متفاوت و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. با سنتز نمودن این نانوذرات میتوان خاصیت و ویژگی آن ها را بیشتر نمود و کاربرد آن ها را نیز افزایش داد بنابراین استفاده از پودر نانو ذرات در صنعت در برخی صنایع بسیار حائز اهمیت می باشد و بیشتر کارخانه‌داران تولید مواد اولیه برای ساخت محصولات خود به این نانوذرات نیازمند هستند.

ساختار شیمیایی نانو ذرات پودر اکسید روی دارای دو ساختار کریستالی مانند می باشد که یکی از آن ها ۶ وجهی نسبت به ساختار مکعبی بوده که در دمای محیط این ساختار معمولی تر می گردد. البته باید بدانید که ساختار مولکولی این محصولات را می توان در آزمایشگاه تغییر داد و میزان خاصیت نانو بودن آن ها را نیز افزایش داد.

آشنایی با کاربردهای اکسید روی خوراکی

در مورد کاربردهای مهم نانوذرات اکسید روی چه اطلاعاتی دارید؟ امروزه نانو ذرات اکسید روی با استفاده از روش های گوناگون و با به کارگیری علوم نوین در دنیا در حال ساخت است و با توجه و ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارند در تولیدات صنایع مختلف بسیار به کار گرفته می شوند. نانو ذرات اکسید روی از مهمترین اکسید های فلزی هستند که از خواص شیمیایی و فیزیکی زیادی برخوردار می باشند و به همین جهت دارای استفاده زیادی هستند.

معمولاً این مواد دارای خواصی همچون پیزو الکتریکی، زیست تخریب پذیر، سمیت پایین، هدایت حرارتی بالا، شاخص انعکاس بالا، ضد اشعه فرابنفش، خاصیت آنتی باکتریال و … می باشند. از مهم ترین کاربرد نانو ذرات اکسید روی می توان به موارد زیر اشاره کرد: استفاده در صنایع بهداشتی: با توجه به این‌ که این نانو ذرات دارای خواص ضد باکتریایی و ضد اشعه فرابنفش نورخورشید هستند، به همین دلیل در تولید کرم های ضدآفتاب استفاده زیادی دارند و حتی در تولید پانسمان هایی طبیعی جهت ترمیم و درمان زخم ها به کار گرفته می شوند.

استفاده در تصفیه آب: با توجه به اینکه نانو ذرات اکسید روی از خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده برخوردار هستند در تصفیه آب نقش موثری دارند و به خوبی به حذف آلودگی های موجود در آب می پردازند. کاربرد این نانو ذرات در صنایع الکترونیکی: معمولاً این نانو ذرات دارای فعالیت کاتالیزوری بالایی هستند و به همین جهت در ساخت تسمه های مختلفی به کار گرفته می شوند که در صنایع الکترونیک کاتالیزوری، الکترواپتیک و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز عرضه برترین انواع اکسید روی

شرکت های تولیدی اکسید روی خوراکی برای این که بتوانند محصولات تولیدی خود را به مقدار بسیار زیادی به فروش برسانند باید محصولات خود را به گونه ای در بازارهای فروش توزیع کنند که خریداران بتوانند به راحتی و با پرداخت هزینه ای بسیار محدود محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. توزیع اگر به صورت عمده باشد می تواند کمک بسیار زیادی کند تا خریداران بتوانند کالای دلخواه خود را بدون واسطه و بسیار ارزان خریداری کنند.

عرضه عمده و فروش عمده اکسید روی خالص باعث می شود واسطه های که در افزایش قیمت این محصول بسیار تاثیر گذار می باشند با هزینه های اضافی که بر محصول تحمیل می کنند حذف شده و شرکت های تولیدی بتوانند مستقیم محصولات را از تولیدی ها بدون واسطه به دست خریداران عرضه کنند.

فروشندگان عمده انواع اکسید روی

با پیشرفته شدن و استفاده مداوم از تکنولوژی های به روز دنیا استفاده از خدمات اینترنتی به یکی از اصلی ترین نیاز های بشر تبدیل شده است. گسترش اینترنت به نقاط مختلف که دست رسی به شهر های بزرگ برای آنها مشکل می باشد باعث شده است که مراکز عرضه و فروش باکسید روی لعاب سیار بزرگی به شیوه اینترنتی اقدام به فروش محصولات متنوع خود کنند این نوع مراکز این امکان را فراهم می کنند که بتوانیم از تنوع اجناس بسیار بالای تولید شده توسط شرکت های تولیدی آگاهی کسب کنیم و آن را با قیمتی بسیار ارزان اکسید روی لاستیک سازی خریداری کنیم. ثبت خرید آسان و سرعت تحویل دهی بالای محصول و تضمین کیفیت از عواملی می باشند که این سایت را به یکی از محبوب ترین مراکز عرضه تبدیل کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.