آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز تولید اکسید روی صادراتی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی صادراتی از جمله محصولات معدنی و شیمیایی می باشد که در حجم بالایی در طبعت یافت می‌شود و در حقیقت ماده ای سفید رنگ می باشد که امکان انحلال در آب را ندارد. این ماده دارای استفاده های فراوانی در انواع صنایع همچون صنایع دارویی و آرایشی بهداشتی می‌باشد. بنابراین مرکز تولید اکسید روی صادراتی انواع این محصول را در حجم بالا و کیفیت های مختلفی تولید می کند تا دسترسی صنایع مختلف به این ماده معدنی پر استفاده به راحتی صورت گیرد.

مرکز تولید اکسید روی صادراتی

مشخصات انواع اکسید روی درجه یک

مشخصات انواع اکسید روی درجه یک آیا از مشخصات انواع اکسید روی مرغوب و درجه یک خبر دارید؟

ایران از جمله کشورهای می باشد که دارای خاک بسیار غنی است که عناصر مختلفی در آن یافت می گردد. از جمله این عناصر می توان به اکسید روی اشاره کرد که به صورت پودری بوده و در قدیم از آن به نام توتیا یاد می کردند.
این پودر معمولا دارای رنگ سفید و مزه تلخی می باشد اما به صورت نامحلول در آب می باشد و در صنایع گوناگون استفاده های فراوانی خواهد داشت.

انواع اکسید روی خود توسط عناصر مختلفی تولید می گردد که از جمله این عناصر می توان به روی سولفید، سلنید روی، کادمیم اکسید جیوه، تلوریر روی می باشد و به همین دلیل امروزه نمونه های مختلفی از این محصول همچون نانو اکسید روی، اکسید روی ۹۹ درصد و … در بازار وجود دارد.

معمولا اکسید روی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است که از جمله می توان به صنعت سرامیک، لاستیک سازی، صنعت آرایشی و بهداشتی، صنایع پزشکی و … را می توان نام برد.

می توان گفت انواع اکسید روی هر کدام دارای ویژگی های و مشخصات درجه یکی خواهند بود که از جمله مشخصات انواع اکسید روی درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این محصول دارای پایداری شیمیایی بالایی خواهد بود.
  2. این اکسید همچنین دارای ثابت دری الکتریکی پایینی است.
  3. نور فروسرخ و فرابنفش را به خوبی جذب می کند.
  4. دارای خاصیت ضدعفونی کننده و ضد باکتریایی می باشد.
  5. دارای فعالیت کاتالیزوری بالای می باشد.
  6. این ماده همچنین دارای قدرت چسبندگی بسیار زیادی خواهد بود.

خرید عمده اکسید روی صادراتی

خرید عمده اکسید روی صادراتی اکسید روی صادراتی از جمله محصولاتی می باشد که با توجه به درصد خلوص بالایی که دارند از مرغوبیت زیادی برخوردار هستند و به همین جهت دارای مشتریان داخلی و خارجی فراوانی هستند.

بنابراین تولید کننده این محصول جهت دسترسی راحت تر مشتریان به آن به صورت ها مختلفی به فروش اکسید روی صادراتی در بازار می پردازد که از جمله روش های فروش آن میت وان به فروش حضوری و اینترنتی این محصول اشاره کرد.

معمولا خرید عمده این محصول مزیت های فراوانی برای مشتریان به همراه دارد و منجر به حذف واسطه ها و خرید ارزان تر آن خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.