آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز تولید اکسید روی درجه یک

فهرست مطالب

0
(0)

مرکر تولید اکسید روی درجه یک در این راستا با تولید محصولی ارگانیک توانسته سود بالایی عاید خود کند. امروزه تولید و فروش خاک اکسید روی در کشور روند رو به رشدی دارد و به علت مرغوبیت و کیفیتی که داشته توانسته سراسر کشور را به دست بگیرد. اکسید روی کاربرد بالایی در صنایع مختلف دارد و توانسته بازار بورس را به دست بگیرد.

مرکز تولید اکسید روی درجه یک

آشنایی با ویژگی فیزیکی اکسید روی

آشنایی با ویژگی فیزیکی اکسید روی اکسید روی با فرمول Zno به شکل روی پودر سفید رنگ و غیر محلول آب تشکیل شده است. و با نام های روی اکساید، توتیا، زینک اکساید و توتیا اکسید ناخالص فلز روی شناخته شده است. در گذشته از توتیا برای ساختن فلز برنج و درمان بیماری های چشمی استفاده می شد. و به آن سنگ سرمه گفته می شود که به رنگ زرد، کبود و توتیای قلم کرمانی بود. که امروزه در پودر بچه، پماد های پوستی، کرم ضد آفتاب و شامپو ضد شوره و… استفاده می شود.

همچنین اکسید روی در صنایع لعاب سازی، کاشی، سرامیک چینی و بهداشتی به منظور ایجاد براقیت بالا، گداز آوری و پوشش دهندگی کاربرد فراوانی دارد.

لازم به ذکر است در صنایع پلاستیک، شیشه، صنایع سیمان، صنایع نرم کننده، صنایع رنگ ها، صنایع موم ها، صنایع چسب و باتری و صنایع آرایشی و بهداشتی و… استفاده می شود.

لازم به یاد آوری می باشد اکسید روی در صنعت لاستیک سازی و سرامیک کاربرد وسیعی دارد و باید میزان ناخالصی های مس، منگنز و آهن در آن به حداقل رسیده باشد. اکسید روی در مقابل الکتریسیته و هدایت ظرفیت حرارتی چسبندگی عالی و قدرت پوشش خوبی دارد. بیشترین کارایی اکسید روی در علم مواد ضریب شکست بالا، رسانایی حرارتی بالا، آنتی بیوتیک و مواد محافظ اشعه UV می باشد. و به طریق مشابه در موادی مانند پلاستیک، سرامیک، شیشه، چوب، سیمان، رنگ، گریس، پماد، چسب، مهر، رنگ دانه، باتری و… به کار می رود.

فروش بهترین انواع اکسید روی درجه یک

فروش بهترین انواع اکسید روی درجه یک فروش اکسید روی خالص با کیفیت مطلوب و قیمت عالی از این مجموعه انجام می شود. توجه داشته باشید هر چه کیفیت اکسید روی بهتر باشد قیمت آن بیشتر می باشد که در ننیجه سود بیشتری برای تولید کنندگان به ارمغان می آورد. قابل ذکر است قیمت اکسید روی ثابت نبوده این قیمت بر اساس عیار آن مشخص می شود و توجه داشته باشید عیار و قیمت با هم رابطه ای مستقیم دارند و هر چه عیار اکسید بالاتر باشد قیمت آن بیشتر می شود.

بیشتر شرکت های تولید کننده و فروشنده اکسید روی در ایران سعی بر آن دارند که کیفیت اکسید روی تولید شده خود را بالاتر برده تا در عوض این کار از فروش قیمت بالاتری بتوانند ارز بیشتری را وارد کشور کنند. فروش اکسید روی به قیمت روز بت بهترین کیفیت گزینه ای است که تنها افراد حرفه ای و دارای سابقه می توانند از پس آن بر آیند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.