آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز تولید اکسید روی خارجی

فهرست مطالب

5
(1)

در مرکز تولید اکسید روی خارجی از فرآیند های متنوعی استفاده می‌ شود و در نهایت این محصول در درجه خلوص های مختلف و در کیفیت های متنوعی تولید می گردد که استفاده از هر کدام از این محصولات در صنایع مختلف دیده می شود. مرکز تولید اکسید روی از فرآیند های استفاده می شود که بازده تولیدی این محصول به صورت ۱۰۰% تضمینی باشد.

مرکز تولید اکسید روی خارجی

بهترین روش برای تولید اکسید روی

بهترین روش برای تولید اکسید روی تولید اکسید روی خالص با روش های مختلفی انجام می چذیرد که در ادامه مطلب به چند روش عمومی اشاره خواهیم کرد:

  • روش واکنش شیمیایی تهیه اکسید روی به کمک کنسانتره های روی که به روش شیمی تر معروف است: در این روش اسید سولفوریک و کنسانتره روی در آب و مواد افزودنی در داخل یک واحد با یک دیگر واکنش داده می ‌شوند و در نهایت سولفات روی با درجه خلوص بسیار بالا تولید می گردد. در مرحله بعد به کمک سانتریفوژ مواد از یک دیگر جدا می شوند و به مرحله تصفیه سرد ارسال می گردند. بعد از این مرحله، مرحله تصفیه گرم است که در آن ناخالصی موجود در محلول که کبالت و نیکل هستند با استفاده از فرایند تصفیه جدا می شوند و در مرحله آخر سانتریفوژ بعدی انجام می پذیرد که این کار باعث می‌ شود که محصولات به صورت کاملا مجزا، جدا شوند. در مرحله آخر بسته‌بندی این محصول انجام می پذیرد و اکسید روی بسته بندی شده به بازار معرفی می گردد.
  • روش استفاده از سنگ معدن روی برای تولید مستقیم اکسید روی: سنگ های معدنی روی و زغال کک مخلوط می شوند و در مرحله بعد به کمک نوارهای نقاله مخصوص در کوره‌ های ولز انتقال داده می ‌شوند. حرارت کوره ها در اینجا حدود ۱۲۰۰ درجه در نظر گرفته می‌ شود. مواد از این مرحله به صورت بخار به فیلتر ها هدایت می‌ شود در آنجا به صورت پودر اکسید روی در می آیند. در این روش به خاطر اینکه اکسید روی مستقیماً از سنگ معدن روی به دست می آید به روش مستقیم معروف است و اکسید روی تولید شده در این روش خلوص پایین تری نسبت به روش قبلی به خود اختصاص می دهد.

مرجع عرضه انواع اکسید روی خارجی

مرجع عرضه انواع اکسید روی خارجی مرجع عرضه انواع اکسید روی خارجی در بستر اینترنت بهترین مرکز برای معرفی این محصول در نمونه های مختلف است. اکسید روی دارای کاربرد های بسیار زیاد در صنایع مختلف است که نیاز مبرمی به درجه خلوص های مختلف این محصول می ‌شود و هر واحد مصرفی بر مبنای نوع نیاز خود این محصول را درجه خلوص های مختلف خریداری می نماید.در مرکز عرضه، انواع اکسید روی خارجی همچنین در بسته بندی های متفاوت معرفی می شوند تا تمامی متقاضیان و واحد های مصرفی توانایی تهیه این محصول پر کاربرد را داشته باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.