آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز توزیع اکسید روی فعال

فهرست مطالب

0
(0)

روی؛ یک ماده معدنی است که برای تامین نیازهای مختلف به به صورت اکسید روی در می آید. اکسید روی فعال به روش های مختلفی تهیه می شود. موارد استفاده از اکسید روی فعال بسیار متنوع است. یکی از مهم ترین بخش های آن اکسید روی آرایشی می باشد که بخش مهمی از انواع ضد آفتاب و… را شامل می شود. مرکز توزیع اکسید روی فعال با در نظر گرفتن نیاز بازار اقدام به عرضه این محصول می کند تا در تولیدات مختلف استفاده شود.

مرکز توزیع اکسید روی فعال

همه چیز درباره اکسید روی فعال

همه چیز درباره اکسید روی فعال برای آگاهی مختصری در مورد همه چیز درباره اکسید روی فعال نکاتی را بیان می کنیم: اکسید روی فعال در صنایع لعاب سازی برای کاشی و سرامیک چینی و بهداشتی و بمنظور براق کردن، گدازآوری و پوشش دهندگی بسیار پر کاربرد است.

اکسید روی فعال در صنایع پلاستیک، صنایع شیشه، صنایع تولید سیمان، صنعت تولید لاستیک (تایر اتومبیل)، صنایع نرم کننده، صنعت رنگ ها، صنایع مربوط به موم ها، صنایع چسب و باتری، صنایع تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و دارویی، در صنایع مواد غذایی، در تولید انواع مکمل های دام و طیور ( فعال کننده آنزیم های دام و طیور) در لنت سازی، برای ساخت چرم مصنوعی و گرانوله، در کود سازی ( تولید سولفات روی و کلات روی ) و در سایر صنایع دیگر کاربرد دارد.

اکسید روی فعال به عنوان ماده تشکیل دهنده سایر اجزای روی نیز استفاده می شود. اکسید روی به طور عمده در صنعت لاستیک سازی و کاشی و سرامیک استفاده می شود پس باید میزان ناخالصی های مس و منگنز و آهن موجود در آن به حداقل رسیده باشد.

شرکت عرضه اکسید روی فعال

شرکت عرضه اکسید روی فعال کاربرد اکسید روی فعال بسیار زیاد است و بدون وجود آن بخش مهمی از صنعت دچار بحران می شود. ماده معدنی روی پس از استخراج از معدن با روش های گوناگون به صورت اکسید روی فعال در می آید تا قابل استفاده در بخش های مختلف داروسازی، صنعت و مواد غذایی باشد. معادن ایران به دلیل دارا بودن مواد آلی فراوان، بخش مهمی از نیاز کشور را تامین می کنند.

شرکت عرضه اکسید روی فعال این محصول را برای رفع نیاز بازار در اختیار کارخانه های مختلف قرار می دهد. شرکت عرضه کننده علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بخشی از محصول خود را به بازار های خارجی صادر می کند. نوع بسته بندی اکسید روی فعال نیز بسیار مهم است چون این کار بر کیفیت محصول تأثیر گذار خواهد بود.

برای آگاهی از کاربرد اکسید روی و تهیه آن می توان از طریق مراجعه به سایت های فروش اینترنتی هم اقدام به خرید کرد. مطالعه و استفاده از نظرات کارشناسی برای تهیه اکسید روی فعال بسیار مهم است چون اکسید روی به عنوان ماده مهم بسیاری از تولیدات باید استانداردهای لازم را داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.