آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز تجاری اکسید روی سیاه

فهرست مطالب

0
(0)

آنها افزودنیهایی هستند که می توانند با ایجاد کمپلکسهای شیمیایی و تغییر سرعت واکنش و تعداد پیوندها، عملکرد شتاب دهنده ها را افزایش دهند. آنها در مقادیر 2-3 phr اضافه می شوند. متداول ترین فعال کننده ای که استفاده می شود اکسید روی سیاه یا ZnO همراه با اسیدهای چرب است و قادر به ایجاد قطعات ولکانیزاسیون گوگردی متشکل از گوگرد و شتاب دهنده ها است. ما بزرگترین مرکز تجاری اکسید روی سیاه در ایران هستیم.

مرکز تجاری اکسید روی سیاه

تاثیر اکسید روی بر خاصیت فیزیکی لاستیک

تاثیر اکسید روی بر خاصیت فیزیکی لاستیک فرمولاسیون ترکیبات لاستیکی هنر و دانش انتخاب و ترکیب لاستیک ها و مواد افزودنی برای تولید ترکیبی با خواص شیمیایی، فیزیکی و مکانیکی لازم در محصول نهایی و همچنین تسهیل پردازش است. این فرمولاسیون به طور کلی حاوی ترکیبات مختلفی است که عملکرد خاصی دارند و بنابراین، بر خصوصیات، فرآوری و هزینه های محصول نهایی تأثیر می گذارد.

لاستیک ها از اکسیدهای فلزی مانند اکسید روی صنعتی، سرب و منیزیم از کربناتها و هیدروکسیدها تشکیل شده اند. از اکسید روی به عنوان یک فعال کننده جوشکاری لاستیک، به دلیل عملکرد کامل، استفاده گسترده ای شده است. تاکنون، اکسید روی هنوز بهترین فعال کننده TPE و لاستیک طبیعی است. اکسید روی، اسید استئاریک، گوگرد و شتاب دهنده ها با هم یک سیستم ولکانیزاسیون تشکیل می دهند. اکسید روی و اسید استئاریک باعث ایجاد استئارات روی می شود که حالت آتش فشانی شدن گوگرد را با شتاب دهنده ها تسریع می کند. اگر به تنهایی استفاده شود، حالت آتش فشانی طولانی می شود.

با این وجود، در تولید، فرآوری و بازیافت محصولات لاستیکی، آزاد شدن روی می تواند بر محیط زیست و سلامت انسان، به ویژه در موجودات آبزی تأثیر منفی بگذارد. روند جدید در تولید صنعت لاستیک کاهش محتوای روی در محصولات و جستجوی گزینه های احتمالی است. مطالعات کاهش اکسید روی در فرمولاسیون های ترکیبی انجام شده است. رفتار رئولوژیکی و خصوصیات فیزیکی جرم های آتش فشانی مورد بررسی قرار گرفت. از اکسید منیزیم یا استئارات منیزیم به عنوان فعال کننده در فرمول های لاستیکی طبیعی که قابل اجرا هستند استفاده شده است. ولی هیچ ماده ای به مانند اکسید روی برای اجرای فرآوری پلاستیک کاربردی نیوده است.

پخش عمده انواع اکسید روی سیاه

پخش عمده انواع اکسید روی سیاه مجموعه ما اقدام به پخش عمده انواع اکسید روی سیاه با بهترین کیفیت نموده است. اکسید روی درمانی نانومتری خاصیت مکانیکی انواع مواد کامپوزیتی دارای اثر بهبودی آشکاری است. به عنوان یک عامل ضد میکروبی، اثر ضد باکتریایی آن نیز واضح است. خواص ضد باکتری نانومتری متشکل از ZnO / PP نشان می دهد که پودرها اثر ضدعفونی کنندگی خوبی برای استافیلوکوکوس اورئوس و اشریشیا کلی دارند و تحت تأثیر نور بهتر هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.