آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکزصادرات انواع اکسید روی در مشهد

مرکزصادرات انواع اکسید روی در مشهد

فهرست مطالب

0
(0)

صادرات انواع اکسید روی در مشهد با بهترین کیفیت ممکن تولید می شود. اکسید روی ترکیب غیر آلی با فرمولzno و به صورت پودر سفید رنگ و غیر محلول در آب است. امروزه این ترکیب کاربردهای فراوانی در بخش های صنعت و دارویی دارد.

خرید اکسید روی مرغوب در مشهد

خرید اکسید روی مرغوب در مشهد

برای خرید و سفارش اکسید روی مرغوب در مشهد می توان به مراکز معتبر و تولیدکنندگان این محصول مراجعه نمود. خرید اکسید روی با توجه به نظر مشتریان و فروشندگان به طرق مختلفی صورت می گیرد.

معمولا اکسید روی در ایران با خاک روی و یا آند روی تولید می شود که با قیمت پایین و به رنگ سفید کمی تیره یا خاکستری می باشد. البته برخی تولید کنندگان ادعای خلوص بالا را دارند اما از طریق رنگ روی روی می توان به میزان خلوص آن پی برد.

اکسید روی در صنایع کاشی و سرامیک و تولید مکمل دام و طیور و لاستیک و ساخت چرم مصنوعی و تولید گرانول و صنایع رنگ کاربرد دارد. نوع بهداشتی زینک اکساید با بسته بندی خاص مناسب جهت صنایع آرایشی و بهداشتی است.

قیمت این محصول با بالا و پایین رفتن روی افزایش یا کاهش می یابد. به طور کلی می توان گفت با تغییر و پیشرفت صنایع و نیاز بازار، برای برآورد ساختن نیازهای مشتریان از تکنولوژی پیشرفته جهت تولید بسیار بالا به کار گرفته شود و روش های نوآورانه برای تولید استفاده گردد.

صادرات انواع اکسید روی در مشهد به کشورهای همجوار

مرکزصادرات انواع اکسید روی در مشهد

صادرات اکسید روی مشهد به کشورهای همجوار در سالهای اخیر عمدتا به دلیل خواص نوری، الکترونیکی و پیزوالکتریکی منحصر به فرد، همچنین کاربرد بالقوه در سلولهای خورشیدی، دیودهای نشر نور آبی، حسگرها و کاهنده ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

اکسید روی علاوه بر صنایع آرایشی و بهداشتی، سرامیک، لاستیک برای پانسمان های طبیعی به منظور درمان زخم ها نیز کاربرد دارد. به دلیل خاصیت ضدباکتریایی و به دلیل تضعیف کنندگی اشعه فرابنفش نور خورشید، از آنها در تولید کرم های ضد آفتاب استفاده می شود. بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد از کل فروش اکسید روی در صنعت لاستیک سازی استفاده می شود.

همه تولید کنندگان برای بدست آورد سود بیشتر اقدام به صادرات محصولاتشان می کنند. از اینرو برای افزایش صادرات نیاز به تولید با کیفیت و مرغوب روی وجود دارد. امروزه کشورهای خاورمیانخ با توجه به نزدیکی و همچنین کیفیت بالای روی ایران از این محصول برای تولیدات صنعتی خود استفاده می کنند چرا که این میزان هزینه فرصت این محصول کمتر شده و در نتیجه میزان سود آوری آنها را افزایش می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.