آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرجع فروش اکسید روی معدنی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یکی از محصولات بسیار پر کاربرد می باشد که به روش های مختلف تولید می شود. اکسید روی معدنی شکل این محصول در طبیعت است که از سنگ‌های معدنی به دست می آید.
این محصول همراه با ترکیبات دیگری همچون منیزیم و غیره وجود دارد و بنابراین باید خالص سازی شود. مرجع فروش این نوع اکسید روی اقدام به ارائه آن به بازار با قیمت و کیفیت مناسب نموده است و خریداران می ‌توانند در تماس با این مرجع نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

مرجع فروش اکسید روی معدنی

مشخصات اکسید روی معدنی

مشخصات اکسید روی معدنی اکسید روی که با فرمول شیمیایی ZnO نیز شناخته می شود یکی از محصولات موجود در کانی های معدنی می باشد که به صورت ناخالص در ترکیب با انواع فلزات و مواد دیگر قرار گرفته است. این نوع اکسید بی بو بوده و دمای ذوب آن ۱۹۷۵ درجه سانتی گراد است. از مشخصات این نوع خاص اکسید روی می توان به انحلال پذیری آن در آب اشاره کرد همچنین در ترکیب با کانی های دیگر ممکن است هر نوع رنگی داشته باشد اما در صورت جداسازی از آنها به رنگ سفید است.

از این اکسید روی فعال می توان همانند انواع صنعتی آن برای مصارف صنعتی و دارویی و آرایشی استفاده کرد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به چگالی پایین آن اشاره کرد که باعث شده است به راحتی در آب حل شود. این محصول می تواند به راحتی اشعه ماورای بنفش را منعکس کند و به این دلیل در ساخت انواع محصولات آرایشی به ویژه کرم ضد آفتاب به کار می رود.

بهترین قیمت انواع اکسید روی معدنی

بهترین قیمت انواع اکسید روی معدنی انواع اکسید روی معدنی به شکل اکسید روی بسته بندی با بهترین قیمت توسط فروشنده این محصول ارائه می ‌شود و کسانی که به این اکسید به صورت عمده نیاز دارند می ‌توانند در تماس مستقیم با این فروشنده نسبت به خرید آن اقدام کنند.

این فروشنده وب سایت فروشگاهی خود را نیز راه‌اندازی کرده است و از طریق آن امکان ثبت و سفارش این محصول فراهم می باشد. در این سایت اطلاعات کاملی در مورد این نوع اکسید روی ذکر شده است و خریداران با آگاهی بیشتری می ‌توانند نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند.

قیمت پایین این محصول برای کسانی که به اکسید روی مورد نظر جهت تولید محصولات مختلف نیاز دارند اهمیت زیادی دارد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های آنها شده و محصول نهایی آنها با قیمت پایین تری به دستشان می رسد.

برقراری تماس تلفنی و ارتباط با فروشنده از طریق لینک شبکه های اجتماعی مختلف که در سایت قرار گرفته است می تواند از روش های مفید و کارآمد دیگر برای این افراد باشد تا بتوانند به راحتی آن را سفارش دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.