آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرجع فروش اکسید روی زرد

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یک عنصر پودری شکل و سفید رنگ است که به صورت شیمیایی تولید شده و در طبیعت هم یافت می شود و به دلیل وجود عناصر دیگر داخل آن اکسید روی زرد رنگ و کریستالی را می بینیم.

مرجع فروش اکسید روی زرد رنگ که یک محصول کاملا طبیعی است و در طبیعت یافت می شود را با کسر ناخالصی ها تبدیل به یک عنصر طبیعی و خالص کرده و این ماده با کیفیت را در اختیار تمام متقاضیان قرار می دهد.

مرجع فروش اکسید روی زرد

همه چیز درباره اکسید روی خوراکی

همه چیز درباره اکسید روی خوراکی اکسید روی با فرمول Zno شناخته می شود و در طبیعت به صورت طبیعی وجود داشته و به دلیل مصرف بسیار بالایی که در صنایع دارد به صورت شیمیایی نیز تولید می شود در طبیعت این محصول با ترکیبات دیگر دیده و دارای رنگ زرد متمایل به قرمز است ولی به صورت شیمیایی مانند یک پودر بسیار نرم و لطیف سفید رنگ است.

اکسید روی یک ماده بسیار پر مصرف است که به صورت یک مکمل دارویی در صنعت دارو سازی تولید شده و به دلیل اهمیت مصرفی که دارد بسیار تولید و به صورت قرص و یا در انواع شربت های دارویی افزوده شده و به این ترتیب کمبود روی و زینگ اکسید را در بدن از بین می برد چرا که بعضی از افراد از کمبود روی در بدن رنج می برند این محصول برای ضدعفونی کردن زخم ها نیز بسیار مورد استفاده دارد.

اکسید روی در صنایع غذایی مانند نگهداری انواع مواد غذایی بسیار حساس مانند انگور نیز کاربرد وسیع دارد و از این کالا استفاده کرده تا هم از خاصیت ضدعفونی کنندگی آن و هم از ضد قارچ بودن استفاده کرده و برای مدت های طولانی در انبار ها از انگور نگهداری کنند که این کم ضرر ترین حالت نگهداری انگور است که بازده بسیار خوبی نیز دارد.

عرضه کنندگان عمده انواع اکسید روی زرد

عرضه کنندگان عمده انواع اکسید روی زرد تولید کننده و استخراج کننده اکسید روی زرد این محصول بسیار پر مصرف را از معادن به صورت طبیعی استخراج کرده و اکسید روی زرد رنگ را به کارخانجات جهت پاکسازی و خالص کردن تحویل و به صورت اکسید روی بسته بندی شده تحویل گرفته تا در صنایع مختلف مانند پزشکی مورد استفاده قرار گیرد و این محصول طبیعی را در تمام مراکز مجاز و معتبر در سراسر کشور توزیع کرده تا در دسترس متقاضی قرار گیرد.

عرضه کنندگان عمده انواع اکسید روی زرد این محصول پر مصرف را با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه در اختیار صنایع قرار می دهند تا بتوانند از انواع این محصول در صنعت استفاده و امتیاز ویژه ای به تمام متقاضیان داده و آن خرید عمده محصول با قیمتی زیر قیمت بازار است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.