آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مراکز پخش اکسید روی ایرانی

فهرست مطالب

5
(1)

اکسید روی از ترکیبات معدنی مورد نیاز در بخش مختلفی همچون کشاورزی، پزشکی، ساخت رنگ، پلاستیک و… استفاده می شود. با توجه به کارایی بالای این سری از محصولات، مرکز پخش اکسید روی ایرانی بهترین و با کیفیت ترین اکسید روی را به صورت فله ای و یا در قالب بسته بندی های ویژه ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند و افراد می‌ توانند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نمایند.

مراکز پخش اکسید روی ایرانی

کاربرد اکسید روی در صنعت کشاورزی

کاربرد اکسید روی در صنعت کشاورزی اکسید روی از مهم ترین عناصر برای رشد بهتر گیاه به حساب می آید، با اینکه گیاهان به میزان اندکی از این ترکیب نیاز دارند، اما اکسید روی نقش بسیار مهمی در رشد و نمو آن ها دارد.

کاربرد بالای این ترکیب سبب شده تا تولیدکنندگان بسیار زیادی به ارائه این سری از محصولات روی آورند، از مهم ترین دلایل برای استفاده از آن، افزایش برداشت محصول با غنی سازی خاک مزرعه می باشد.

در حال حاضر تحقیقات بسیار زیادی در آزمایشگاه بر روی غنی سازی خاک انجام گرفته است که از مهم ترین آن ها می توانیم به تاثیر کود اکسید روی در کشاورزی اشاره داشته باشیم. استفاده از کود اکسید روی در کشاورزی باعث رفع کوچکی برگ، نازکی ساقه، کوتاهی قد گیاه، جلوگیری از سرمازدگی در گیاه و در نهایت افزایش عملکرد و بازدهی گیاه خواهد شد.

از مهم ترین کودهای روی دار می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم

  • سولفات روی
  • کربنات روی
  • کلات روی
  • سولفید روی
  • سولفات آمونیوم روی

کود اکسید روی دارای ۵۰ تا ۸۰ درصد روی بوده و جز کودهای غیر عالی به حساب می‌ آید، شما می توانید از این محصول به صورت پودری در مزارع کشاورزی خود استفاده نمایید. کود اکسید روی به روش جایگذاری و عمقی قابل استفاده می باشد، شما می توانید در انواع خاک های سبک از این نمونه کود استفاده نمایید، در واقع می توانید این کود را توسط آبیاری به خاک خود انتقال دهید.

بهترین زمان برای استفاده از اکسید روی، صبح زود و نزدیک غروب می باشد. همچنین بهتر است که برای گیاهان جوان از میزان کم تری اکسید روی استفاده نمایید و از طرفی برای گیاهان مسن تر و بزرگ تر می توانید به مقدار بیش تری از این ترکیب استفاده نمایید.

شرکت ارائه دهنده اکسید روی ایران

شرکت ارائه دهنده اکسید روی ایران با توجه به کیفیت بالای انواع اکسید روی پودری، در صنعت کشاورزی شرکت ارائه دهنده اکسید روی ایران بهترین این سری از محصولات را در اقصی نقاط کشور به صورت پویا ارائه می دهد. علاوه بر این به دلیل کیفیت بالای آن ها، انواع اکسید روی صادراتی به کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود. در این زمینه بازرگانان بسیار زیادی به ارائه خدمات می پردازند و اکسید روی را در قالب بسته بندی های ویژه ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.