آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مراکز فروش فسفات روی | بزرگ ترین بازار فروش مواد شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

1
(1)

خرید و فروش فسفات روی برای منظورهای خاصی انجام می‌گیرد که در ادامه در مورد آن صحبت می‌کنیم. بهتر است در اپتدا فسفات روی را تعریف کنیم. فسفات روی ترکیبی غیر آلی است که در خاک فسفات به به مقدار زیادی موجود است و کشور های مراکش، سوریه، افریقا ، امریکا ، خاورمیانه و چین بزرگترین معادن فسفات را دارند. اگر این فسفات را دیگر مواد شیمیایی ترکیب کنیم کاربرد های مختلفی پیدا می‌کند، یکی از این ترکیب ها فسفات روی است که در صنعت موارد کاربرد زیادی دارد. در صنعت به عنوان پوشش سیاهرنگی روی قطعات فولادی برای جلوگیری از ساییدگی کاربرد دارد.

مراکز فروش فسفات روی در کشور زیاد هستند، تمامی فروشندگان مواد شیمیایی در کشور که بیشترشان در تهران فعالیت می‌کنند فسفات روی را موجود دارند. معمولا اگر به دنبال بزرگترین بازار مواد شیمیایی باشيم از طریق تحقیق در اینترنت این فروشندگان را پیدا کنیم.

 

مراکز فروش فسفات روی | بزرگ ترین بازار فروش مواد شیمیایی در کشور

بزرگ ترین بازار های فروش فسفات روی در کشور

بزرگ ترین بازار های فروش فسفات روی در کشور

بزرگترین بازارهای فروش فسفات روی در کشور معمولا در تهران و استانهای بزرگ فعاليت می‌کنند. زیرا فسفات روی استفاده شخصی ندارد و فقط افراد خاص یا کارخانه ها به دنبال خرید فسفات روی هستند.

برای خرید فسفات روی از این بازارها باید در ابتدا با مشاوران مجرب در این حوزه اطاعات دارند، مشورت کرد و سپس ویژگی های فیزیکی این ماده را مد نظر قرار داد، بعضی رنگ های فسفات روی عبارتند از سفید، سبز، طوسی، آبی، نارنجی، زرد و قرمز و …

برند های معروف تولید کننده فسفات روی در سراسر ایران

برند های معروف تولید کننده فسفات روی در سراسر ایران

شرکت های تولید کننده معروف و گوناگونی در سراسر ایران در زمینه تولید فسفات روی مشغول فعالیت هستند. که شرکت کیمیا پارس شایانکار یکی از این شرکت‌ها محسوب می شود.

  • انواع فسفات روی
  • فسفات روی تری کاتیونیک
  • فسفات روی دی کاتیونیک
  • فسفات روی میکرو کریستالی
  • فسفات روی اسپری

فروشندگان فسفات روی

فروشندگان فسفات روی

فروشندگان فسفات روی در ایران معمولا در کلانشهرها و در اینترنت به پخش این محصول مشغول می‌باشند. این فروشندگان، همان فروشندگان مواد شیمیایی هستند که در کنار فروش فسفات روی محصولات شیمیایی دیگری هم می‌فروشند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت مواد شیمیایی سود پرک هست که سود پرک آرمان یکی محصولات آن می‌باشد.

شرکت دیگر که میتوان مثال زد، شرکت کیمیا پارس شایانکار استان تهران، تهران است. این شرکت هم شرکت بزرگی است که در زمینه فروش مواد شیمیایی و مخصوصا فسفات روی فعالیت می‌کند.

تهیه فسفات روی به صورت فله

تهیه فسفات روی به صورت فله

تهیه فسفات روی به صورت فله نیز از روش‌های خرید فسفات روی که در این روش فسفات روی ارزان تر به دست مشتری می‌رسد. این روش گرچه مزایای خوبی از قبیل کاهش قیمت دارد ولی ار نظر کیفیت از نوع بسته بندی در درجه پایین‌تری قرار دارد.

معمولا فروشندگان فله فسفات روی در ایران از طرق مختلف برای محصول خود مشتری پیدا می‌کنند. یکی از این روش‌ها ایجاد تبلیغ در شبکه‌های مجازی و اینترنت می‌باشد که اینکار مزایای خاص خودش را دارد.

1_ هزینه کمتر نسبت به بقیه روش‌های تبلیغ

2_ سرعت بالاتر دسترسی نسب به تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

3_ راحتی دسترسی به آن

4_ تبلیغ مکرر با هزینه مناسبتر

5_ امکان افزودن تصاویر و ویدیو به تبلیغ

6_ و….

خرید فسفات روی در بسته بندی های مختلف

خرید فسفات روی در بسته بندی های مختلف

برای خرید روی در بسته بندی‌های مختلف نیاز هست تا کارخانه‌ها و مراکز فروش آن را با دقت هر چه تمامتر انجام دهیم و پیشنهاد خبرگان این صنعت، راردر خرید جویا شویم.

معمدلا فسفات روی در کیسه‌های 50 و 25 کیلویی در یازار عرضه می‌شود که طبیعتا قیمت فسفات روی در تناژ بالاتر ارزانتر تمام می‌شود. کارخانه‌های خریدار این محصول شیمیایی طبق نیاز خود، بسته‌بندی ای که لازم دارند را خرید می‌کنند.

خریدران فسفات روی در چه زمینه ای ان را استفاد می کنند؟

صنایع غذایی، تولید نمک، چاشنی و ادویه غذاها و محصولات نان .
کاربرد در محصولات نان
فسفات روی، تولید محصولات نان به منظور، ور آمدن ، پف کردن و جلوگیری از پف کردن کاربرد دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.