آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

لیست قیمت نانو ذرات اکسید روی در بازار تهران

لیست قیمت نانو ذرات اکسید روی در بازار تهران

فهرست مطالب

0
(0)

نانو ذرات اکسید روی در صنایع مختلفی برای کارهای بسیاری استفاده می شود. اگر می خواهید صنعت داروسازی، کاشی سازی، سرامیک سازی، پلاستیک سازی، رنگ سازی و… را برای کسب و کار افتتاح کنید، باید بدانید که نانوذرات اکسید روی به عنوان کاتالیزور و تقویت کننده سرعت، باید به کار گرفته شود. امروزه ایرانیان در ساخت این نانوذرات پیشرفت کرده اند و توانسته اند انواع ارزان قیمت نانوذرات اکسید روی و شبیه به دست ساخته های خارجی را وارد بازار کنند. لیست قیمت نانو ذرات اکسید روی و دیگر ذرات اکسید در نمایندگی های تهران را می توانید با جستجوی روزانه در فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین به دست آورید و به این ترتیب از قیمت به روز آن خبردار شوید.

خرید انواع اکسید روی صادراتی

خرید انواع اکسید روی صادراتی

اکسید روی با درصد های خلوص مختلفی تولید می شود و بر همین اساس دارای عیار های متفاوتی است و از هر کدام  در موارد گوناگونی استفاده می شود.

در ایران نیز اکسید روی با درصد ها و معیارهای مختلفی ساخته و تولید شده و به کشورهای مختلف صادر می شوند.

کاربردهای مختلف اکسید روی را در زیر آورده ایم:

  • هرچه اکسید روی خالص تر باشد می تواند یک کاتالیزور  و سرعت دهنده در صنعت پلاستیک سازی، لاستیک سازی، کاشی سازی و داروسازی و… باشد.
  • در مقابل هر چه درصد خلوص اکسید روی پایین‌تر باشد ( به شرط آنکه در آن عناصر را فلزات سنگین نباشد) می‌توان آن را برای تغذیه دام و پرندگان به کار گرفت.
  • از اکسید روی های رنگی برای ساخت رنگ استفاده می کنند.
  • و…

پایین ترین قیمت نانو ذرات اکسید روی

لیست قیمت نانو ذرات اکسید روی در بازار تهران

هم اکنون بسیاری از شرکت های ایرانی، برای تولید ارزان تر و صرف نرخ پایین تر نانو ذرات اکسید روی با هم در رقابت هستند و تلاش می‌کنند محصولی با کیفیت را به دست شما عزیزان برسانند.

این پایین بودن نرخ تولید و سپس فروش نانو ذرات اکسید روی تولیدی کشورما، باعث شده تا بسیاری از کشورهای جهان خواستار محصولات نانو ذرات اکسید تولیدی ایرانی ها باشند و موجب رونق گرفتن صادرات این محصول شده است.

برای خرید ارزان تر و پایین تر نسبت به جا های دیگر می توانید به نمایندگی های فروش ارزان این محصولات سر بزنید.این نمایندگی ها را می توانید از سایت های معتبر اینترنتی و یا تحقیق از افراد سرشناس پیدا کنید.

همچنین بعضی از نمایندگی ها اقدام به فروش عمده این محصولات نموده اند. شما با خرید عمده اکسید روی می توانید مقدار بیشتری از این پودرها را با قیمتی کمتر تهیه کنید و از خواص بینظیر آن بهره مند شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.