آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

لیست قیمت اکسید روی در بازار تهران

لیست قیمت اکسید روی در بازار تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی نوعی ترکیب شیمیایی است که کاربردها و استفاده های بسیاری در صنایع مختلف از جمله صنایع ساختمان سازی، صنعت دارویی و تولید وسایل آرایشی بهداشتی و همچنین در صنعت غذایی و خوراکی دارد.  این ترکیب به صورت های مختلف برای استفاده در غذا و در محصولات غیر خوراکی، از جمله روان کننده ها، لوازم آرایش، رنگ و چسب استفاده می شود. روی را به طور طبیعی می توان در پوسته زمین یافت، قیمت این محصول به پارامترهای مختلف بستگی دارد، لیست قیمت اکسید روی در بازار تهران را می توانید با مشاهده برچسب روی این محصولات و کاتالوگ آن ها مشاهده کرده و از به روزترین نرخ ها اطلاع کسب نمایید.

لیست قیمت اکسید روی در بازار تهران

خرید اکسید روی با روز ترین قیمت ها

خرید اکسید روی با روز ترین قیمت ها

روی برای بدن ضروری است و باید از مواد غذایی که می خوریم آن را دریافت نماییم، اگر به هر دلیلی نمی توانید آن را از منابع طبیعی دریافت نمایید، غذاهای غنی شده با این ترکیب بهترین انتخاب می باشند.

از دیگر کاربردهای این محصول می توان موارد فراوانی را نام برد، این ترکیب به عنوان یک جذب کننده اشعه یو وی و بازدارنده شعله بوده و برای استفاده در لعاب کاری، چسب سفید، جوهر چاپ سفید، شیشه مات ، محصولات پلاستیکی و سرامیک و کاشی استفاده می شود.

روی جهت تقویت و بعنوان مکمل معدنی روی استفاده می شود، اکسید روی برای رشد سلولهای جدید ، بهبود پوست آسیب دیده و سوخته و ترمیم زخم ها استفاده می شود.

روی اکسید در کرم های ضدآفتاب به عنوان یک پوشش محافظ در برابر اشعه مضر خورشید بطور گسترده استفاده می شود، خرید اکسید روی با کیفیت های فوق العاده بالا و با به روز ترین قیمت ها انجام می شود.

سفارش انواع اکسید روی در بازار تهران

سفارش انواع اکسید روی در بازار تهران

روی اکسید در پزشکی کاربرد فراوانی دارد، این ترکیب به عنوان یک ضد عفونی کننده و محافظ موضعی و دارو به کار برده می شود.

این ماده به رنگ سفید بوده و در طبیعت به عنوان ماده معدنی زینتی وجود دارد. این ترکیب مهمترین ترکیب روی است و دارای کاربردهای فراوان صنعتی متعدد است.

اکسیدهای روی مورد استفاده برای تقویت مواد غذایی با کیفیت بالا تولید می شوند، اکسید روی در غلات مختلف، صبحانه و نوشیدنی های غذایی یافت می شود. مقدار روی اکسید اضافه شده به محصولات غذایی ممکن است متفاوت باشد.

نیازهای مختلف بازار و کاربردهای گوناگون و مصرف فراوان این محصول باعث شده که تولید کننده اکسید روی، این محصول را با استفاده از بهترین فناوری های روز و با بهره گرفتن از بهترین مهندسان و کارشناسان تولید کرده و با بسته بندی های خاص به بازار عرضه نماید.

این ترکیب در لوازم آرایشی و کرم های ضدآفتاب، داروها، صابون، چسب دندان، باتری های مختلف ذخیره سازی، تجهیزات الکتریکی و برای دیگر مصارف استفاده می شود، با سفارش انواع اکسید روی در بازار تهران، می توان با اطلاع از قیمت نانو اکسید روی و تمامی قیمت ها، محصول را با بالاترین کیفیت ها و قیمت های پایین خریداری نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.