آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت کیلویی اکسید روی | تولید با کیفیت محصولات شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

4.7
(15)

قیمت کیلویی اکسید روی در بازار بستگی به عامل مهم و پایه تولید آن یعنی شمش روی دارد و بدلیل ثابت نبودن قیمت شمش روی قیمت اکسید روی هم دارای نوسانات هفته ای و حتی روزانه می باشد.

اکسید روی از جمله کاربردی ترین مواد حال حاضر به شمار می رود. از این نوع ماده در صنایع گوناگونی از جمله: شیشه سازی، رنگ، سرامیک، پلاستیک، نرم کننده و غیره استفاده می کنند. اکسید روی در کشاورزی، تولید لوازم بهداشتی و دارویی کاربرد زیادی دارد. این نشان می دهد که موارد مصرف اکسید روی زیاد است.

شرکت های گوناگون از روش های تولید اکسید روی استفاده می کنند. اکسید روی را در کشورمان شرکت های مختلفی هستند که تولید می کنند.

تولید با کیفیت محصولات شیمیایی در کشور را کارخانه های معتبر انجام می دهند که در محصولات شان را می شود از بازار تهیه کرد.

قیمت کیلویی اکسید روی | تولید با کیفیت محصولات شیمیایی در کشور

فروش اکسید روی زیر قیمت بازار

فروش اکسید روی زیر قیمت بازار

فروش اکسید روی زیر قیمت بازار را این مراجع انجام می دهند:

  • فروشگاه های آنلاین
  • نمایندگی های شرکت های تولیدی
  • فروشگاه هایی مختلف در بازار خرید و فروش

از این مراجع می توان بهترین نوع اکسید روی را با قیمت زیر فی بازار خریداری کرد. از این بازار می توان قیمت نانو اکسید روی را هم به دست آورد.

فروشگاه های گوناگونی در این بازارها فعالیت می کنند که فروش اکسید روی زنجان را با قیمت ارزان انجام می دهند. نمایندگی های گوناگون شرکت هایی مانند اکسید روی نعمتی هم در مراکز فروش فعال هستند.

راهنمای خرید اکسید روی با کیفیت

راهنمای خرید اکسید روی با کیفیت
توزیع کننده اکسید روی در تهران

برای خرید اکسید روی با کیفیت، باید به فروشگاه ها معتبری مراجعه کرد.

بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان پافشاری می کنند که اکسید روی را با درصد خلوص بالا تولید می کنند. در این جا نیاز است که شما بیشتر به رنگ و وزن آن توجه کنید. اکسید روی خالص دارای رنگ کاملاً سفید شفاف می باشد که از این طریق می توان اصل آن را خریداری نمود.

در بازار فروشگاه های متعددی هستند که بهترین نمونه از اکسید اصل و با کیفیت را عرضه می دارند.

پخش عمده اکسید روی در کشور

پخش عمده اکسید روی در کشور
عرضه مستقیم اکسید روی

پخش عمده اکسید روی در کشور از سوی کارخانه های تولید کننده انجام می شود. این کارخانه ها در کنار این ماده حلال اکسید روی را هم عرضه می دارند.

از سویی برخی از شرکت ها هستند که در کار فروش خط تولید اکسید روی می باشند که کارخانه های تولید کننده این ماده آن را خریداری می نمایند و در تولید انبوه این ماده مورد استفاده قرار می دهند.

با همه این ها، پخش عمده اکسید روی از سوی دفاتر مرکزی فروش شرکت های تولیدی هم عرضه می شود. در بازارها نیز فروشگاه هایی وجود دارند که در کار فروش عمده هستند.
بیشتر بخوانید: اکسید روی صنعتی عمده

اکسید روی در رنگ های مختلف

اکسید روی در رنگ های مختلف

اکسید روی اصل را همان گونه که در بالا هم به آن اشاره شد، می توان در رنگ سفید خالص پیدا کرد. اما رنگ های دیگری از آن مانند متمایل به زرد هم در بازار وجود دارد که نشان دهنده عدم کیفیت محصول می باشد.

می توانید با مراجعه به نمایندگی های شرکت های مختلف تولید کننده و واردکننده اکسید روی، بهتری نوع آن را در رنگ سفید شفاف خریداری کنید و در اموری که نیاز دارید از این ماده بسیار با اهمیت کار بگیرید.

در فروشگاه های مختلف می توان این اکسید را در رنگ های متفاوتی دید.
مقاله پیشنهادی: اکسید روی مرغوب

تفاوت اکسید های روی در چیست ؟

تفاوت اکسید های روی در چیست ؟

تفاوت اکسید های روی در درصد خالص بودن آن می باشد. هر چه این ماده خالص تر باشد، کارایی بیشتر می توان در صنایع مختلف پیدا کند. از آن ماده همچنین نوع نانو آن هم به بازار آمده که باعث تحول زیادی در بازار شده است.

می توان اکسیدهای روی در کارایی های مختلفی از بازار خریداری کرد و در کارهای مختلفی از آن استفاده نمود. این نوع اکسید حتی با درصد خلوص پایین، از کارایی بالایی برخوردار است و کارخانه های متعددی برای شان کارایی و کاربرد دارد.

با در نظر داشت این مسائل پس بایستی به دنبال اکسید روی خالص بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.