آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت نانو اکسید روی | تهیه عمده محصولات شیمیایی

فهرست مطالب

5
(1)

تهیه عمده محصولات شیمیایی در ایران به ویژه سنتز نانو اکسید روی، این ترکیب منحصر به فرد و کاربردی در کشور ایران به وسیله شرکت های دانش بنیان با کیفیت مشابه در انواع وارداتی صورت می گیرد که از دیدگاه قیمت، قیمت نانو اکسید روی تولید شده توسط شرکت های ایرانی بسیار کمتر می باشند. سایت های اینترنتی بسیاری هستند که با عرضه قیمت اکسید روی ارزان و مناسب و نانو اکسید روی به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان می باشند.
قیمت نانو اکسید روی | تهیه عمده محصولات شیمیایی

فروش اکسید روی به قیمت ارزان

فروش اکسید روی به قیمت ارزان

امروزه استفاده از اکسید روی در صنایع کاشی و سرامیک سازی، رنگ سازی، تولید شیشه، تولید مواد غذایی و تولید چسب و سیلانت که دارای طیف وسیعی می باشد و کاربرد نانو ذرات اکسید روی در پزشکی و صنایع آرایشی به دلیل خواص آنتی باکتریال موجود در آن دارای قدمت چندین هزار ساله می باشد. و نیز از نانو اکسید روی و دیگر نانو ذرات در تولید لاستیک های با کیفیت بالا و بازار پسند استفاده می گردد. سال های قبل کشور ایران وارد کننده اکسید روی بوده و تولیدات کارخانجات اکسید روی به حدی رسیده است که علاوه بر تأمین نیازهای داخلی کشور، بخش زیادی از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می کند. و به این علت شاهد ارزان تر شدن قیمت فروش این محصول هستیم.

تولید اکسید روی در شکل های مختلف

تولید اکسید روی در شکل های مختلف
این ترکیب که در گذشته پشم فیلسوف نام داشت با روش های مستقیم، غیر مستقیم، روش شیمیایی مرطوب و روش آزمایشگاهی در شکل های مختلف تولید می شود. قیمت نانو پودر اکسید روی این گرد زرد رنگ و متخلخل با توجه به میزان کیفیت و روش تولید نانو اکسید روی متفاوت است. این نانو ذرات دارای مرفولوژی کروی- صفحه ای- ویسکرز و گل مانند می باشد. روش های تولید نانو اکسید روی به شرح زیر می باشد:

  • روش ته نشین سازی جرقه ای
  • روش هیدروترمال
  • روش سل- ژل
  • روش سل- ژل احتراقی

و غیره می باشد. امروزه دانشمندان به دنبال کشف روش های جدید تر جهت تولید نانو اکسید روی با برترین کارایی می باشند. چنانچه محققین دانشگاه مازندران فعالیت های زیادی را در این زمینه انجام داده و موفق به ساخت نانو اکسید روی به روش مکانو شیمیایی بدون استفاده از حلال گردیده اند.

پخش عمده اکسید روی در کشور

پخش عمده اکسید روی در کشور
شرکت جهان شیمی تولید کننده برترین پودر اکسید روی با درصد خلوص ۹۹٫۷ درصد با نام تجاری سپیده مهر قم می باشد. همچنین شرکت های کیمیا پارس شاینکار و اکسید روی زنجان ارائه کننده اکسید روی با کیفیت با قیمت بسیار ارزان در ایران می باشند. به علاوه در زمینه تولیدات نانو اکسید روی، شرکت نانو مواد گستران پارس فعالیت می کند که همواره آماده ارائه محصولات خود با کیفیت عالی و قیمت ارزان به بازار مصرف می باشد.

فروشندگان اکسید روی در سراسر کشور

فروشندگان اکسید روی در سراسر کشور
امروزه شاهد تولید اکسید روی به روش های مختلف به صورت انبوه در شرکت های دانش بیان در سرتاسر کشور هستیم. هریک از این شرکت ها جهت افزایش بازار فروش خود دارای تعداد زیادی نماینده در سرتاسر کشور می باشند. لذا جهت خرید پودر اکسید روی با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش و مراکز فروش می توانیم با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر، خریداری کنیم. بدیهی است که خریدارانی که به صورت عمده خرید می کنند از تخفیفات ویژه بهره مند می شوند.

نمایندگی فروش اکسید روی

نمایندگی فروش اکسید روی
نمایندگی های زیادی در ایران در زمینه فروش اکسید روی فعالیت می کنند که می توان به نمایندگی پیشگامان شیمی، نمایندگی کیمیا پارس شایانکار، آریا شیمی می باشند. این نمایندگی ها تولیدات داخلی و خارجی محصولات شیمیایی و نانو اکسید روی را با درجه خلوص و قیمت های متفاوتی به خریداران عرضه می کنند. برای مثال شرکت اکسید روی زنجان، عرضه کننده متنوع ترین اکسید روی با درجه خلوص ۵۰، ۶۰، ۷۰ و ۸۰ درصد به بالا با استفاده از برترین دستگاه های روز دنیا با کوتاه نمودن پروسه تولید، هزینه های مازاد تولید را حذف کرده و محصولات خود را با قیمت ارزان تر به خریداران عرضه می کند. این شرکت دارای ظرفیت تولیدی حدود چهارده هزار تن اکسید روی و فلزات دیگر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.