آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت فروش عمده اکسید روی سپید مهر قم در بازار

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت فروش اکسید روی سپید مهر قم در بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب و عالی بوده است و فروش آن به خاطر کاربردهای فراوانی است که در آزمایشگاه‌ها و صنعت های مختلف کشورمان دارد.

قیمت فروش عمده اکسید روی سپید مهر قم در بازار

کاربرد زیاد اکسید روی سپید در صنایع

کاربرد زیاد اکسید روی سپید در صنایع کاربرد اکسید روی سپید مهر قم در صنایع مختلف بسیار زیاد بوده و از آن استفاده های زیادی می شود. از جمله کاربردهایی که این اکسید روی در صنعت دارد این است که در تولید کاشی ها و سرامیک های چینی به عنوان لعاب سازی می‌توانیم از اکسید روی استفاده کنیم و استفاده از آن باعث می‌شود تا این کاشی‌ها براقیت بالایی پیدا کرده و به عنوان پوشش هم از این اکسیدهای روی استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم کارایی های اکسید روی را در صنعت های مختلف بشماریم، مقدار آن بسیار زیاد بوده و صنعت های مختلفی هستند که از مزیت اکسید روی استفاده های زیادی کرده و استفاده از این اکسید روی در آنها بسیار عالی بوده است. از جمله صنایعی که اکسید روی در آنها نقش بسیار مهم و با ارزشی دارد عبارتند از: صنعت شیشه سازی، صنعت پلاستیک سازی و صنعت های تولید لاستیک می باشد و همچنین در صنایع مواد غذایی هم از اکسید روی استفاده های زیادی شده است.

یکی دیگر از کارایی های مهم اکسید روی در صنعت تهیه غذای دام و طیور می‌باشد که از این اکسیدهای روی برای تولید کردن غذای دام ها استفاده زیادی شده است و در نتیجه باعث مقوی شدن این غذاها شده است و در نتیجه دام ها می‌تواند رشد بهتری داشته باشند. یکی دیگر از استفاده های با ارزش اکسید روی در تولید داروهای مختلف برای بیماران می باشد که در آزمایشگاه ها با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود.

استفاده از اسیدهای روی در صنایع مختلف برای کشورمان درآمدهای بسیار زیادی را به بار آورده است و فواید و کارایی های اکسید روی سبب شده است که این ماده نقش پررنگی در صنعت های مختلف داشته باشد.

صادرات اکسید روی سپید مهر قم به کشور های همسایه

صادرات اکسید روی سپید مهر قم به کشور های همسایه صادرات اکسید روی به کشورهای همسایه نظیر آذربایجان، پاکستان، افغانستان، عربستان، بحرین، قطر و دیگر کشورهای اروپایی افزایش پیدا کرده است و صادرات این گونه از محصولات به کشورهای دیگر، درآمد بسیار خوبی را برای کشورمان داشته و همچنین تولید آن هم به انبوه رسیده است تا بتواند تامین کننده این محصول برای مردم کشورهای خارجی هم باشد.

برای صادرات اکسید روی سپید مهر قم باید استانداردهای لازم، رعایت گردد تا فروش این محصولات به کشورهای خارجی افزایش پیدا کرده و مشتریان خارجی هم از اکسیدهای روی سپیده مهر قم رضایت داشته و بتوانند بهترین استفاده را از آن بکنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.