آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت فروش اکسید روی تهران

قیمت فروش اکسید روی تهران

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت فروش اکسید روی تولید شده در تهران نسبت به سایر شرکت های تولیدی در کشور مناسب تر بوده و این امر باعث ایجاد بازار رقابتی، افزایش کیفیت محصولات آزماشگاهی و شیمیایی شده است.

مشتریان و خریداران اکسید روی در کل کشور می توانند برای آگاهی از قیمت فروش اکسید روی تهران به فروشگاه ما مراجعه کرده و این محصول را با بیشترین تخفیف ممکن، بدونه واسطه خریداری و دریافت نمایند.

تولید کننده مناسب ترین قیمت فروش اکسید روی تهران

قیمت فروش اکسید روی تهران

با توجه به اینکه تعداد محدودی تولید کننده اکسید روی با کیفیت در تهران وجود دارد، محصولات این شرکت کاملا شناخته شده و رقابت چندانی با هم ندارند لذا این شرکتها مفتخرند که می توانند اکسید روی را با کیفیتی مناسب و قیمت عالی در بازار کشور عرضه نمایند.

فروش کارخانه اکسید روی همواره دستخوش تغییرات زیادی در صنعت بوده این تغییرات ناشی از بازار نوسانات ارزی کنونی و همچنین اقتصاد و تورم حاکم بر جامعه بوده است.

کلیه خریداران و مشتریان برای شناخت این پودر سفید رنگ باید اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و خصوصیات آن داشته باشند که ما به اختصار به یک سری از این خصوصیات اشاره خواهیم کرد؛

  • یکی از خاصیتهای زینک اکسید فعال کنندگی آنزیم انسانی و حیوانی می باشد.
  • از ویژگی بارز دیگر اکسید روی می توان به مقاومت بالا در برابر اشعه آن اشاره نمود، به عنوان عایق حرارتی و الکتریکی بسیار کاربرد دارد.
  • این ماده شیمیایی به علت قدرت چسبندگی بالا و پوشش دهی بسیار خوب در صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد .
  • پودر اکسید روی در آب به صورت نامحلول است.

 

روش تولید این ماده تاثیر زیادی بر خصوصیات گفته شده آن دارد، برای تولید آن کارخانه ها توسط ظروف خاص، ذوب گرافیت آن را به مایع تبدیل کرده تا به دمای حدود ۹۰۷ درجه سانتی گراد برای تبدیل شدن به بخار برسد.

سپس بخار روی با اکسیژن موجود در هوا واکنش شیمیایی داده اکسید تبدیل می شود، در نهایت با سرد کردن، اکسید روی جمع آوری می شود.

کاربرد های اکسید روی

کاربرد های اکسید روی

امروزه کاربرد های اکسید روی در موارد متعددی از جامعه به چشم می خورد که برای آشنا شدن با این موارد به تعدادی از آنها اشاره خواهیم نمود؛

  • در صنعت پزشکی و سلامت برای ساخت پودر بچه، کرم ضد آفتاب، انواع شامپو و پمادهای پوستی استفاده می شود.
  • در بخش صنعت پلاستیک، سرامیک، لاستیک سازی، سیمان، شیشه، انواع رنگ ها، چسب ها، باطری و غیره کاربرد اکسید روی را می توان دید.
  • از اکسید روی در ترکیبات مواد آرایشی همچنین در تولید صابون ها و رفع انواع باکتری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.