آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت فروش اکسید روی اصفهان

قیمت فروش اکسید روی اصفهان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی ماده ای شیمیایی است که در واقع به آن توتیا نیز گفته می شود و این ماده معمولا به شکل پودر مانند در دسترس ما قرار دارد و حالت پودری آن به طوری است که هر دانه از دانه دیگر مجزا است. این ماده، ماده ای غیر آلی است و در اکثر اوقات به رنگ سفید است و فرمول شیمیایی آن  Zno می باشد. این ماده به دلیل کمبود قیمت مناسبی دارد اما قیمت فروش اکسید روی اصفهان به صرفه تر است و ماده ای که در اختیار ما قرار می دهد بسیار ناب است. اکسید روی ماده ای بسیار صنعتی و مفید است که امروزه به کمک بیشتر کارخانه های صنعتی می آید و از همین رو تولیدی های زیادی برای تولید آن دست به کار شده اند و سعی در فروش محصولات خود دارند.

آشنایی با ویژگی های اکسید روی

آشنایی با ویژگی های اکسید روی

اکسید روی دارای ویژگی های بسیار از نظیر چگالی نسبتاََ متوسط (۵/۷) و رسانایی گرما بالایی دارد و این اکسید خاصیت چکش خواری کمی دارد به گونه ای که به آن حالت های مختلفی نمی توان داد و اغلب حالت هایی که دارد به شکل های صاف هست اما در میان این اَشکال که با اکسید روی بدست آمده اند می توان اَشکال ناصافی را نیز مشاهده کرد.

ویژگی اکسید روی غیر محلول بودن در آب نیز هست. ماده ی اکسید روی خواص آنتی بیوتیکی نیز در خود دارد و حتی در بعضی موارد از آن به عنوان محافظ اشعه ی U.V خورشید نام برده می شود و به خاطر این خاصیت از آن در کرم های ضد آفتاب بسیار استفاده می شود. خلاصه که اکسید روی بسیار پر کاربرد است و در هرجایی می توان نشانه ای از آن پیدا کرد حتی در صنعت شامپو ضد شوره و مرطوب کنندگی هم می توان آن را یافت.

مراکز مناسب ترین قیمت فروش اکسید روی اصفهان به صورت عمده

قیمت فروش اکسید روی اصفهان

فروش اکسید روی به چند دلیل بسیار گسترده است زیرا از این اکسید برای ساخت فلز برنج استفاده می کنند. از این ماده به عنوان زینک اکساید در پودر بچه استفاده می کنند. این ماده در صنایع شیمیایی کاربرد بسیار دارد مثل ساخت پماد،کِرِم،وازلین و… . از این ماده در صنعت نیز به طور فراوان برای ساخت پلاستیک،لاستیک،شیشه،سرامیک،رنگ و موم استفاده می شود.

این ماده یا همان اکسید روی یا توتیا در اکثر شرکت ها اگر با بسته بندی خود شرکت باشد قیمت فرق می کند ولی اگر بسته بندی خودی باشد هر ۱۰۰ گرم از آن معادل ۲۱۸،۰۰۰ تومان عرضه می شود اما قیمت فروش اکسید روی اصفهان به مراتب به صرفه تر است و این ماده در شهر های اصفهان،زنجان و شهر های غربی کشور بیشتر یافت می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.