آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت عمده اکسید روی 98 % در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت عمده اکسید روی 98 % نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می ‌دهند همچنین مواردی نظیر کیفیت آن، برند و شرکت تولید کننده،‌ روش تولید، نوع بسته بندی، نحوه عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. قیمت در خریدهای مستقیم و بدون واسطه نیز پایین و ارزان تر می باشد.

قیمت عمده اکسید روی 98 % در تهران

کاربرد اکسید روی در صنعت پلاستیک

کاربرد اکسید روی در صنعت پلاستیک کاربرد اکسید روی در صنعت پلاستیک چیست؟ این محصول پودری کریستالی سفید رنگ می باشد که قابلیت حل شدن در آب را ندارد و بیشترین کاربرد را در صنعت پلاستیک و لاستیک سازی دارد. از این عنصر در تهیه انواع لاستیک استفاده می شود که در کیفیت بهتر انواع محصولات لاستیکی و پلاستیکی تاثیر بسزایی دارد. اکسید روی لاستیک سازی به بهبود خاصیت ارتجاعی لاستیک ها و استحکام بیشتر آنها کمک زیادی می کند. از انواع این لاستیک ها در تولید تایرهای ماشین و صنعت کفش سازی استفاده زیادی می شود.

به کار گیری اکسید روی در صنعت پلاستیک باعث افزایش قدرت مکانیکی انواع این محصولات می شود و این عنصر دارای خاصیت ضد خوردگی می‌باشد. اکسید روی علاوه بر استفاده در صنعت لاستیک سازی در بسیاری از صنایع از جمله داروسازی، پزشکی، تولید مواد آرایشی و بهداشتی، کاشی و سرامیک، چسب و رنگ سازی، باتری سازی، شیشه سازی و ….. مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کاربرد گسترده و کارایی مطلوب توانسته است فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

مرکز صادرکننده انواع اکسید روی 98 %

مرکز صادرکننده انواع اکسید روی 98 % این روزها مرکز صادر کننده انواع اکسید روی 98 % این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کند که به علت کاربرد فراوان و کیفیت بالا در آنجا نیز بسیار پرفروش است و متقاضیان زیادی دارد. صادرات انواع اکسید روی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای بزرگ کشور در زمینه تولید اکسید روی برای مصارف مختلف صنعتی مشغول فعالیت می باشند و. این محصول را در شرایط آزمایشگاهی مناسب و توسط تکنولوژی روز دنیا با بهره‌گیری از دانش نیروی متخصص با رعایت استانداردهای مربوطه تولید می کنند و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.