آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت عمده اکسید روی تبریز با کیفیت عالی

قیمت عمده اکسید روی تبریز با کیفیت عالی

فهرست مطالب

0
(0)

قیمت عمده اکسید روی تبریز با کیفیتی عالی در نمایندگی ها و شعبات دارای این محصول، با برترین کیفیت و قیمتی مناسب انجام می گیرد. نام علمی این محصول زینک اکساید می باشد و نام های دیگر آن: روی اکساید و توتیا می باشد‌. این نمونه از نظر ظاهری شبیه یک پودر سفید رنگ است که دانه های ریزی دارد. این نمونه در تهیه ی مواد آلی، شیمیایی و مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد و اولین افرادی که این محصول را کشف کرده اند ایرانیان بوده اند‌.

قیمت عمده اکسید روی تبریز

قیمت عمده اکسید روی تبریز با کیفیت عالی

قیمت عمده اکسید روی تبریز در جاهای مختلف کشور انجام می پذیرد، عرضه کنندگان مواد شیمایی و صنعتی به فروش این محصول می پردازند. اما باید توجه داشت که کیفیت بالای این محصول باید مورد آنالیز قرار بگیرد و اصالت ماده ی اولیه نیز باید تحت بررسی قرار گیرد، این دو مورد در خرید این محصول از گزینه های بسیار مهم هستند.

این محصول که در گذشته ها در ایران کشف شده نام اولیه ی آن سنگ سرمه بوده و بعد ها آن را به دسته تقسیم نمودند: کبود، زرد، توتیای قلم که آخرین مورد از بهترین ها در این نمونه است.

این محصول در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد، در گذشته از این نمونه ی فوق العاده برای ساختن در صنعت پلاستیک و شیشه سازی، در صنعت کاشی و سرامیک برای ایجاد براقیت، صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی، لنت سازی، تولید کود و موم و … استفاده می کردند.

این نمونه ی پر کاربرد، بوی بد بدن را از بین برده و حساسیت های پوستی را به راحتی درمان می کند و رویش باکتری ها را متوقف می کند.

قیمت گذاری اکسید روی بر اساس خلوص این محصول و کیفیت آن بستگی دارد، هر چه این نمونه از خلوص و کیفیت بیش تری برخوردار باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

خاصیت اکسید روی ایرانی

خاصیت اکسید روی ایرانی

خاصیت اکسید روی ایرانی: این محصول نامحلول در آب است، این نمونه آنزیم های حیوانی و انسانی را فعال می کند و در برابر اشعه ها از جمله اشعه ی UV نیز بسیار مقاوم است و عایق الکتریکی، حرارتی نیز می باشد و ضریب شکست بسیار بالایی دارد.

این محصول خواص درمانی فراوانی دارد و در علم پزشکی به زینک اکساید معروف است و از آن برای تهیه ی پماد های پوستی، پودر بچه، پماد زینک اکساید، درمان مشکلات پوستی همانند التهاب، اگزما و … استفاده می کنند.

اکسید روی اشعه های مضر افتاب را جذب و مانع رسیدن آن ها به پوست می گردد و خواص مرطوب کنندگی و آنتی بیوتیکی فراوانی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.