آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت عمده اکسید روی برند های معتبر در بازار

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی در واقع همان توتیا است که در گذشته به آن می گفتند کاربرد زیادی در صنایع  مختلف دارد به ویژه دارو سازی و لوازم آرایشی و همچنین اهمیت زیادی در تولید محصولات پزشکی ومحصولات کشاورزی دارد. اکسید روی در واقع طی یکسری فعل و انفعالات تولید می شود و در ایران برند های بزرگ و معتبری برای تولید این دسته از مواد شیمیایی وجود دارد. قیمت عمده اکسید روی در بازار امروز بسیار بالا و پایین می رود و قیمت پایداری ندارد و بستگی به شرکت تولید کننده و تولیدات شرکت ها و حتی قیمتی که تولید کننده روی محصول می گذارد دارد. اکسید روی دارای رنگ سفید و شفاف است و هر چه سفید تر باشد خاص تر, مرغوب تر و درجه یک تر است. اگر کسی روی با رنگ های متمایل به زرد داشته باشد نشان دهنده خلوص پایین تر ماده و نا مرغوب تر ان است. برای خرید مطمئن این محصول بهتر است فروشگاه های معتبر را جستجو کرده و خرید کالای خود را انجام داد.

قیمت عمده اکسید روی برند های معتبر در بازار

قیمت خرید و فروش اکسید روی

قیمت خرید و فروش اکسید رویبرای گرفتن قیمت اکسید روی صنعتی بازار های متفاوتی وجود دارد که انواع و اقسام مواد شیمیایی و اکسید ها به ویژه اکسید روی را به فروش می رسانند، که با دست یابی به این بازار ها می توانید قیمت روز را بیابید.

برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز این گونه محصولات می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرد و خرید های خود را به صورت غیر حضوری هم انجام داد. خرید اکسید روی با قیمت هایی استثنایی از این سایت ها امکان پذیر است. 

خریداران اکسید روی در بازار ایران

خریداران اکسید روی در بازار ایرانواردات اکسید روی در ایران درآمد خوبی دارد خرید و فروش این محصول تجارت خوبی به راه انداخته و نمایندگی ها و بازار های زیادی به وجود اورده است. تولیدات بسیار و متفاوتی ایجاد کرده و افراد زیادی برای این کار مشغول هستند.

اکسید روی گرید دارویی نیز دارد برای ساخت بسیاری از دارو ها و محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین ساخت محصولات پزشکی مورد استفاده است در نتیجه خواهان زیادی در بازار دارد. 

ارزان ترین برند تولید کننده اکسید روی

ارزان ترین برند تولید کننده اکسید رویاز ارزان ترین برند های تولید اکسید روی می توان به شرکت های شاهین روی سپاهان، پارس اکسید پرتو، سپید روی اکسید، رویال روی کاسپین و بسیاری دیگر از شرکت های معتبر و فعال در این زمینه نام برد. 

برخی از برند های تولید کننده این محصول برای جذب مشتری بیشتر قیمت های خود را شکسته و با ارزان ترین قیمت ها آنها را به خریداران می دهند.

کاربرد های مهم اکسید روی صنعتی

کاربرد های مهم اکسید روی صنعتیاز کاربرد اکسید روی می توان در موارد صنعتی و داروئی و بهداشتی، ارایشی مورد استفاده قرار داد. اکسید روی در بخش صنعتی مانند پلاستیک، سرامیک، شیشه، نرم کننده، چسب، تایر اتومبیل مورد استفاده است.

این مهم در بخش مصارف داروئی شامل پودر بچه, شامپو های ضد شوره, پماد های سوختگی کرم های ضد افتاب مورد استفاده است. بیشترین مصرف این ماده در بخش ارایشی است. که می تواند اشعه یو وی خورشید را جذب کند و مانع افتاب سوختگی شود. 

این ماده توسط پوست قابل جذب نیست و ایجاد حساسیت هم نمی کند. و مانع جوش زدن می شود. در تولید صابون کاربرد دارد. بوی بد بدن را گرفته و مانع رویش باکتری می شود.

پخش عمده اکسید روی شرکت های معتبر با قیمت مناسب

پخش عمده اکسید روی شرکت های معتبر با قیمت مناسبتولید روی اکسید در کشور ایران شرکت های گوناگونی انجام می گیرد. سفارش اکسید روی به صورت عمده از کارخانه امکان پذیر است. می توان در شهر های مختلف با استفاده از شماره های تماس تولید کننده های عمده را پیدا کرده و برای مصارف گوناگون خود مانند مصارف بهداشتی، ارایشی، داروئی و … سفارشات لازم را اعلام کرد. در این  صورت سفارش ازکارخانه برای مصرف کننده سود بسیار بیشتری را به همراه خواهد داشت.

هم چنین فروشگاه های آنلاینی در این زمینه فعالیت دارند که اکسید روی را به صورت عمده و بدون صرف زمان، مسافت و پرداخت هزینه های گزاف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

ارائه نمونه اکسید روی برای خریداران عمده

ارائه نمونه اکسید روی برای خریداران عمدهارائه نمونه اکسید روی برای خریداران عمده به دلیل بررسی کیفیت محصول امری صروری است که تمام فروشندگان آن را انجام می دهند. این روش خود یک راه برای جذب مشتریان به شمار می رود.

کارخانه اکسید روی از طریق نمایندگی های خود مرغوب ترین محصول خود را در اختیار خریداران قرار می دهد تا هنگام تهیه عمده این محصول دچار مشکل نشوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.