آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت روز فسفات روی | نمایندگی پخش مواد شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

0
(0)

فسفات روی ترکیبی شیمیایی با بلورهای سفید رنگ است که در صنایع گوناگون به کار گرفته می شود. این ماده شیمیایی در انواع بلورهای سنگین تا بلورهای ریز و میکروسکوپی متغیر است و طیف رنگی آن از خاکستری روشن تا خاکستری تیره می باشد. ویژگی مهم و قابل توجهی که موجب شده است فسفات روی در صنایع گوناگون به کار برده شود مقاومت بالای آن در برابر خوردگی است. فسفات روی هم به صورت پوشش غوطه وری و هم به صورت اسپری مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد فسفات روی بیشتر در صنایع فولاد و آهن است. این متریال شیمیایی پوشش بسیار با کیفیتی برای سطح زیرین رنگ است و علاوه بر کم کردن مصرف رنگ، ویژگی چسبندگی آن را بر روی فلز بالا برده و از فرسایش آهن جلوگیری می کند. کارکرد دیگر فسفات روی جذب روغن های روان کننده در پروسه کشش مفتول و لوله است که ضمن آسان سازی عملیات کشش، از فرسودگی و استهلاک قالب جلوگیری می نماید. این ماده امروزه در بسیاری از صنایع مرتبط با آهن و فولاد مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت روز فسفات روی با توجه به نوسانات بازار متغیر است و برای اطلاع از لیست قیمت باید به فروشگاه های مجاز مراجعه نمود.

قیمت روز فسفات روی | نمایندگی پخش مواد شیمیایی در کشور

نمایندگی فروش فسفات روی در کشور

نمایندگی فروش فسفات روی در کشور

با توجه به کاربردهای فراوان فسفات روی در صنایع مختلف تولید این محصول در کشور به وفور انجام می گیرد. مراکز فروشگاهی و نمایندگی های متعددی توزیع فسفات روی را عهده دار هستند. همچنین طی سالهای اخیر و با پیشرفت فروشگاه های آنلاین این محصول توسط پایگاه های فروشگاهی اینترنتی و مجازی برای فروش ارائه می گردد. گروه بازرگانی پیش رو به عنوان نمایندگی فروش فسفات روی در کشور مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. 

لیست قیمت فسفات روی در کشور

لیست قیمت فسفات روی در کشور

فسفات روی به اشکال مختلفی تولید و ارائه می گردد. با توجه به نوع کاربرد این ترکیب و ماده شیمیایی از کریستال های ریز تا کریستال های سنگین تولید می شود. قیمت فسفات روی با توجه به کیفیت و نوع آن متفاوت است. قیمت مواد شیمیایی صنعتی طی نوسانات اخیر بازار با افزایش هایی روبرو بوده است. صاحبان صنایع گوناگون برای اطلاع از لیست قیمت مواد شیمیایی صنعتی و انواع فسفات روی ارزان می توانند با کارشناسان و متخصصان فروش ما تماس حاصل نمایند. راه های ارتباطی برای رفاه حال عزیزان مصرف کننده در سایت درج شده است. 

عرضه بدون واسطه فسفات روی در سراسر ایران

عرضه بدون واسطه فسفات روی در سراسر ایران

شرکت ها و تولیدی های بسیاری در کشور محصولات شیمیایی مانند فسفات روی را تولید می نمایند. از جمله این تولیدکنندگان می توان به شرکت ایساتیس شیمی پرشین اشاره نمود. این شرکت در استان البرز و در اشتهارد مغول به فعالیت می باشد و انواع مواد اولیه شیمیایی را تولید می نماید. از محصولات مهم و با کیفت تولیدی در این شرکت فسفات روی است. مرکز ما عرضه بدون واسطه فسفات روی در سراسر کشور را عهده دار می باشد و محصولات تولیدی های مختلف و از جمله شرکت ایساتیس را برای فروش ارائه می نماید. 

مرکز خرید و فروش فسفات روی در کشور

مرکز خرید و فروش فسفات روی در کشور

در صنایع مختلف و پرکاربرد از فسفات روی در مصارف گوناگونی استفاده میشود. مراکز فروش مواد و متریال های شیمیایی و صنعتی عهده دار توزیع و فروش انواع فسفات روی در کیفیت های مختلف هستند. مرکز پیش رو مرکز خرید و فروش فسفات روی در کشور می باشد و تولیدات کشورهای مختلف را برای فروش در معرض فروش قرار می دهد. صاحبان صنایع مختلف برای اطلاع از کیفیت این متریال شیمیایی و استعلام قیمت فسفات روی می توانند با راه های ارتباطی موجود در سایت ما تماس حاصل فرمایند و ضمن کسب مشاوره در زمینه خرید محصول، از لیست قیمت به روز این محصول اطلاع حاصل فرمایند. 

فروش فله ای فسفات روی در کشور

فروش فله ای فسفات روی در کشور

با توجه به کاربردهای متعدد فسفات روی در صنایع آهن و فولاد و گستردگی این صنایع در کشور ما، خرید فسفات روی عمده بسیار متداول است و مالکان و صاحبان صنایع خرید عمده و وسیع این محصول را مقرون به صرفه تر می دانند. گروه بازرگانی ما، برای رفاه حال هموطنان گرامی و صنعتگران عزیز فروش فله و عمده انواع فسفات روی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را در دستور کار قرار داده است. برای آگاهی از آخرین لیست قیمت و موجودی محصول با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.