آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت روز اکسید روی 98 % در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

از بسیاری معادن کشور ایران اکسید روی استخراج می شود، اکسید روی از درصد خلوص متنوعی برخوردار می باشد که از پر استفاده ترین آن ها می توانیم به اکسید روی 98 % اشاره داشته باشیم.

قیمت روز اکسید روی در تهران به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، در صورتی که از معادن به مقدار بسیار زیاد استخراج شده باشد، شما می توانید با نازل ترین قیمت آن ها را تهیه نمایید. علاوه بر این با تهیه عمده خود می توانید خریدی به صرفه داشته باشید.

قیمت روز اکسید روی 98 % در تهران

همه چیز درباره اکسید روی فعال

همه چیز درباره اکسید روی فعال اکسید روی جزء ترکیبات معدنی بوده که به رنگ سفید دیده می شود. برای تهیه آن از کانی زنسیت استفاده شده است که کاملا در آب حل شده و از بازار تجارت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

از انواع اکسید روی برای تهیه مکمل های غذایی، سرامیک، شیشه، پلاستیک، مواد آرایشی بهداشتی، رنگ، چسب روغن و … استفاده شده است و جزء ترکیبات معدنی پر استفاده می باشد.

این پودر سفید رنگ از شفافیت بالایی برخوردار بوده و الکترون ها در آن تحرک بالایی دارند که در این هنگام، تابندگی نور از آن ها بیش از هر زمان دیگری می باشد.

همانطور که اشاره شد از اکسید روی در صنعت لاستیک سازی، استفاده بسیار زیادی می شود. در واقع از آن برای جوشاندن لاستیک استفاده می کنند. افزودن اکسید روی به لاستیک ها می تواند مقاومت لاستیک را در برابر عوامل مخربی همچون قارچ و نور فرابنفش زیادتر نمایید. در تهیه سرامیک سازی استفاده گسترده ای دارند که می توانند ظرفیت حرارتی آن ها را بالا ببرند. علاوه بر این برای تهیه غلات صبحانه و مکمل‌ های غذایی کارایی بسیار زیادی دارند.

در صنعت آرایشی و بهداشتی، اکسید روی آرایشی جزء ترکیبات معدنی بسیار پر استفاده بوده که برای تهیه محصولاتی همچون لاک‌ ناخن، صابون، پماد صورت و… استفاده دارد. همچنین به دلیل جذب بالای اشعه فرابنفش خورشید، در ساخت ضد آفتاب نیز از آن استفاده می شود. در حوزه پزشکی به دلیل جذب بالای اشعه فرابنفش، به عنوان ماده ای با خاصیت ضدعفونی کنندگی مورد استفاده قرار می گیرد که می‌ توان مشکلاتی همچون اگزما، سوختگی، بریدگی و آکنه را با استفاده از آن از بین برد.

آشنایی با تولیدکنندگان اکسید روی 98 %

آشنایی با تولیدکنندگان اکسید روی 98 %

در معادن بسیاری از کشور ایران، اکسید روی خالص استخراج می شود. عوامل بسیار زیادی همچون درصد خلوص، برند تولیدی، کیفیت و… بر روی قیمت نهایی اکسید روی تاثیر گذار می باشد، اما معمولا تولید کنندگان اصلی، آن ها را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در این صورت شما می توانید دست واسطه را از معامله حذف کنید و با نازل ترین قیمت نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.