آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت روز اکسید روی | تهیه فله ای مواد شیمیایی

فهرست مطالب

0
(0)

یکی از فلز های پرکاربرد در میان انواع فلزات، فلز روی است که در طول زمان در موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. جرم اتمی، نقطه ذوب و چگالی آن به ترتیب برابر با 65.38، 7.133 و 419.83 می باشد. عدد اتمی این فلز 30 بوده و دوره و گروه آن در جدول تناوبی به ترتیب 5 و 12 است. این فلز با اکسیژن واکنش می دهد و اکسید روی را به وجود می آورد. اکسید روی نیز در موارد گوناگونی کاربرد دارد. قیمت روز اکسید روی در بازار در حدود 170 هزار تومان می باشد که نسبت به سال قبل افزایش چشم گیری داشته است.

قیمت روز اکسید روی | تهیه فله ای مواد شیمیایی

فروش فله ای اکسید روی

فروش فله ای اکسید روی

اکسید روی نوعی پودر است که مصرف کنندگان می توانند این پودر را به صورت فله ای تهیه کرده و با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. ذرات اکسید روی در موارد مختلفی کاربرد دارد. مثلا کاربرد نانو ذرات اکسید روی در پزشکی در تولید کرم های ضد آفتاب و پماد های سوختگی است. شایان ذکر است که علت استفاده از ذرات اکسید در پزشکی به دلیل جذب اشعه فرابنفش خورشید است. از دیگر کاربرد های نانو ذرات اکسید روی می توان به استفاده آن در صنعت های گوناگون اشاره کرد.

حراج اکسید روی در کشور

حراج اکسید روی در کشور

امروز افراد در خرید یک محصول همواره به دنبال قیمت مناسب و کیفیت مرغوب هستند. از این رو برای خرید محصولی از جمله اکسید روی، که به حراج گذاشته شده است تمایل بیشتری نشان می دهند. برای خرید اکسید روی به قیمت عمده یا حراج باید به نمایندگی ها یا شرکت های تولید کننده آن مراجعه کرد. زیرا هر محصولی در بازار نسبت به قیمت شرکتی آن بیشتر است که امری طبیعی است. معروف ترین شرکت اکسید روی، شرکت شاهین روی سپاهان است که در این زمینه تولیدات مناسب و مرغوب به مصرف کنندگان عرضه می کند.

تهیه اکسید روی با نازل ترین قیمت ها

تهیه اکسید روی با نازل ترین قیمت ها

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای مصرف کنندگان در تهیه هر محصولی از جمله اکسید روی قیمت آن است. از این رو بیشتر مصرف کنندگان همواره به دنبال تهیه اکسید روی با نازل ترین قیمت هستند. بدین منظور باید اکسید روی را به صورت عمده و از کارخانه های تولید کننده تهیه کرد تا به لحاظ قیمت به صرفه باشد. البته باید توجه داشت که اکسید روی دارای انواع گوناگونی است و همین عامل سبب می شود که قیمت آن دارای نوساناتی باشد. انواع اکسید روی عبارتند از :

  • اکسید روی گریی دارویی
  • نانو اکسید روی
  • اکسید روی
  • و…

موارد استفاده از اکسید روی

موارد استفاده از اکسید روی

اکسید روی یکی از محصولاتی است که در موارد گوناگونی کاربرد دارد. اکسید روی دارویی است که برای موارد مختلف پزشکی و بهداشتی مانند تولید شامپو های ضد شوره، آنتی بیوتیک ها، پماد های پوستی، کرم های مرطوب کننده، پودر بچه، اگزمای پوستی و… کاربرد دارد. از دیگر کاربرد های اکسید روی می توان به استفاده از آن در صنعت پلاستیک، شیشه، سرامیک، رنگ، چسب، رنگ دانه، سیمان، دستگاه های الکتریکی، لامپ، دستگاه ضبط تصویر، بازسازی محیط زیست و… اشاره کرد. اکسید روی در کشاورزی نیز کاربرد های فراوانی دارد به عنوان مثال اکسید روی نوعی نانو کود محسوب می شود که در افزایش تولید محصولات کشاورزی نقش موثری داشته است.

شرکت های تولید کننده اکسید روی در کشور

شرکت های تولید کننده اکسید روی در کشور

در کشور ما شرکت های مختلفی در زمینه تولید اکسید روی فعالیت می کنند که در این میان می توان به شرکت پارس اکسید پرتو، شرکت سپید اکسید زنجان، شرکت اکسید روی شکوهیه و… اشاره کرد. روش های.تولید اکسید روی به دوسته تقسیم می شود که عبارتند از روش قانون آب و روش آتش که روش آتش خود شامل دو قانون مستقیم و غیر مستقیم می باشد. قانون مستقیم توسط کشور آمریکا و قانون غیر مستقیم توسط کشور فرانسه اختراع شده است. در این میان شرکت هایی نیز حلال اکسید روی را تولید می کنند. که در موارد مختلف کاربرد های فراوانی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.