آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید و فروش اکسید روی با تخفیف ویژه

قیمت خرید و فروش اکسید روی با تخفیف ویژه

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی که به آن روی اکسید نیز گفته می شود از جمله ترکیبات غیر آلی موجود در طبیعت است که دارای فرمول شیمایی zno می باشد.‌ این محصول معمولا به صورت موردی ساخته شده و در صنایع مختلفی قابل استفاده است‌. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ روی اکسید سفید است و از جمله ترکییات پودری به شمار می رود که در آن حل نمی شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خرید و فروش اکسید روی و… با ما در ادامه همراه شوید.

قیمت خرید و فروش اکسید روی در بازار ایران

قیمت خرید و فروش اکسید روی با تخفیف ویژه

اکسید روی کاربردهای گسترده ای دارد و از آن در صنایع مختلفی مانند کاشی سازی، سرامیک سازی، ساخت دارو، ساخت شیشه، تولید لاستیک، تولید چسب و… استفاده می شود به همین دلیل خرید و فروش آن در کشور در حال انجام است و روز به روز نیز در حال رونق می باشد. این محصول به عنوان یکی از مهم ترین مواد اولیه در صنایع تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نیز به شمار می رود.

اگر از متقاضیان خرید عمده این محصول هستید بهتر است در هنگام خرید ابتدا اطلاعاتی در مورد بهترین برند و بهترین مارک تولید کننده آن در بازار بدست آورید و سپس با اگاهی کامل خریدتان را انجام دهید چون در بازار انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای کیفیت متفاوتی به نسبت دیگری است. بهتر است بدانید که  بهترین برند تولید کننده این محصولی برندی است که علامت استاندارد بر روی محصولات آن وجود داشته و بر روی بسته بندی آن برچسبی که در آن اطلاعات کامل در خصوص محصول نوشته شده است چسبیده باشد.

کارخانه تولید اکسید روی

کارخانه تولید اکسید روی

کارخانه اکسید روی در هنگام ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و آن را بر اساس استانداردهای بهداشتی و در بسته بندی های مناسب و مرغوب روانه بازار کرده اند. روش های گوناگونی برای تولید این محصول وجود دارد که روش های غیر مستقیم و مستقیم، شیمیایی مرطوب و آزمایشگاهی برخی از انواع آن به شمار می رود.

این محصول دارای ویژگی های بسیاری است که داشتن خاصیت ضد باکتری، مقاومت در برابر اشعه یو وی، داشتن ظرفیت گرمایی بالا و… از جمله برخی از آن محسوب می شود به همین دلیل متقاضیان زیادی از جمله خریداران عمده آن به شمار می روند. این افراد برای خرید عمده می توانند با استفاده از مراکز تولید کننده و با مشورت با کارشناس فروشی که در وین مراکز مشغول به کار است اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول بدست آورند و سپس خریدشان را انجام دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.