آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید نانو ذرات اکسید روی با ارسال رایگان

قیمت خرید نانو ذرات اکسید روی با ارسال رایگان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی که در گذشته به نام توتیا نیز شناخته می شده است، بواسطه ی خواص متعددی که دارد در حوزه های گوناگونی نظیر مصارف صنعتی، دارویی، آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. واحد های تولیدی فراوانی در کشور اقدام به ساخت این ماده شیمیایی میکنند. با تولید نانو ذرات اکسید روی می توان خواص این ماده شیمیایی را افزایش داد و کاربرد های بیشتری از آن ارائه داد. قیمت خرید نانو ذرات اکسید روی در بازار به عوامل متعددی مانند کیفیت، درصد خلوص و شرکت تولید کنندهی آن وابسته است. سرمایه گذاری روی این محصول، بازدهی بالا داشته و می تواند علاوه بر تامین نیاز های داخلی، بعنوان یک محصول صادراتی نیز در بازار های جهانی عرضه شود.

قیمت خرید نانو ذرات اکسید روی با ارسال رایگان

خرید بدون واسطه نانو ذرات اکسید روی

خرید بدون واسطه نانو ذرات اکسید روی

نانو ذرات اکسید روی نسبت به اکسید روی معمولی، خواص بهتری دارند. بهبود کیفیت این ماده ی شیمیایی بصورت مستقیم بر کیفیت نهایی محصولاتی که در فرایند تولید از اکسید روی استفاده می کنند، تاثیر گذار است. از این ماده در صنایع مختلفی استفاده می شود که به بیان برخی از آن ها میپردازیم:

صنعت تایر و لاستیک سازی

حضور نانو ذرات اکسید روی در فرایند تولید انواع تایر ها، باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، افزایش استحکام و زیبایی ظاهری این کالا می شود. تمام عوامل ذکر شده سبب تولید یک محصول با کیفیت شده که تاثیر مستقیمی بر میزان فروش تایر ها دارد. همچنین از این ماده شیمیایی بطور مشابه برای تولید لاستیک و زیره های کفش نیز استفاده می شود.

مصارف آرایشی و بهداشتی

اکسید روی، بعنوان یک ترکیب معدنی در ساخت انواع وسایل آرایشی کاربرد دارد. بدلیل اینکه این پودر توسط پوست جذب نمی باشد هیچگونه حساسیت، خارش و جوش ایجاد نمی کند.

مصارف پزشکی و دارویی

پماد زینک اکساید که برای درمان انواع عفونت های پوستی و سوختگی استفاده می شود را بوسیله ی اکسید روی تولید می کنند. همچنین برای ساخت انواع شامپو ها، کرم های ضد آفتاب و … کاربرد دارد.

این ماده شیمیایی دارای ویژگی های مختلفی می باشد. بطور مثال نامحلول در آب بوده و دارای قدرت چسبندگی و پوشش بالا می باشد. همچنین خاصیت عایق حرارتی و الکتریکی دارد و در برابر انواع اشعه های مضر مقاومت مناسبی نشان می دهد.

لیست قیمت نانو ذرات اکسید روی با ارسال رایگان

لیست قیمت نانو ذرات اکسید روی با ارسال رایگان

قیمت نانو ذرات اکسید روی بدلیل تفاوت در فرایند تولید با پودر های اکسید روی معمولی، متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت بستگی به کیفیت محصول، روش تولید، کارخانه تولید کننده و میزان ناخالصی آن دارد. خریداران محترم می توانند این نانو اکسید ها را بدون واسطه و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه از مراکز عرضه کننده این محصول تهیه کنند. فروشگاه های معتبر، با قرار دادن لیستی از قیمت نانو ذرات اکسید در اختیار مشتریان، کمک شایانی در امر خرید می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.