آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت خرید عمده اکسید روی پارس در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

معرفی اکسید روی این محصول از پوسته زمین بدست می آید. امروزه اکسید روی پارس کاربرد های بسیار زیادی دارد که در صنایع شیمیایی مواد آرایشی بهداشتی و غیره استفاده می شود. قیمت خرید عمده اکسید روی پارس بسیار ارزان و مقرون به صرفه است که شما به راحتی می توانید آن را خریداری کنید.

قیمت خرید عمده اکسید روی پارس در تهران

معرفی موارد استفاده از اکسید روی

معرفی موارد استفاده از اکسید رویشاید برای شما عزیزان جای سوال باشد که این محصول چطور تولید می شود؟  تولید اکسید روی از طریق بخار انجام می شود. که در کوره به حالت مذاب در می آید. وقتی که مواد حاصل از بخار سرد شد آن را آسیبا می کنند به حالت پودر در می آید و در نهایت بسته بندی می کنند.

معرفی موارد استفاده از اکسید روی:

  • استفاده در مصارف دارویی
  • استفاده در مصراف صنعتی
  • استفادع در مصراف بهداشتی

اکسید روی یکی از مهم ترین ترکیبات در صنعت آرایشگری می باشد اکسید روی روی پوست قابل جذب نیست به همین دلیل هیچ گونه حساسیت ایجاد نمی کند. مهم ترین کاربرد استفاده از اکسید روی در مصارف بهداشتی این ترکیب باعث می شود که اشعه UV و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

البته لازم به ذکر است که گفته شود که از این محصول در تولید صابون استفاده می کنند. و این ترکیب در تولید صابون باعث شده تا از بوی بد بدن جلوگیری شود و باعث جلوگیری از رویش باکتری ها می کند و به نوعی تسکین دهنده ی هر گونه حساسیت پوستی می باشد.

در مصارف پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در تولید پماد ها از این ترکیب استفاده می کنند در پماد هایی نظیر پماد سوختگی، اگزما، التهابات پوستی، پماده هایی که برا اثر گزش حشرات استفاده می کنند.

از این محصول در مصارف صنعتی نیز استفاده می کنند نظیر پلاستیک، شیشه، سرامیک، نرم کننده ها، شامپو ها، باتری ها، رنگ مو ها، لوسیون ها، انواع و اقسام چسب ها استفاده می شود.

فروش اکسید روی رونق بسیار خوبی دارد. و به دلیل کاربرد آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مردم عزیز کشور ما از خرید آن استقبال می کنند.

فروش عمده اکسید روی با کیفیت عالی

فروش عمده اکسید روی با کیفیت عالیامروزه فروش عمده اکسید روی رونق بسیار خوبی دارد. خرید عمده اکسید روی مزایای بسیار زیادی دارد. دستیابی انبوه محصولات با یکبار خرید یکی از مزایای سیستم خرید عمده می باشد.

شما عزیزان در خرید عمده هیچگونه هزینه ی گرانی پرداخت نخواهید کرد و درنتیجه محصولات با کیفیت به صورت عمده به فروش می رسند. یکی از ویژگی های خوب اکسید روی این است که سازگار با هرنوع محیطی می باشد که به همین دلیل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

از اکسید روی در کارخانه های تولید کاشی و سرامیک استفاده می کنند این ماده در تولید سرامیک باعث درخشندگی و شفافیت آن ها می شود. شاید بر

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.